تاريخ : 27 / 5 / 1393برچسب:, | 9 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

نماز مغرب و عشاء به امامت حاج آقا علوی اصل امام جماعت شهرستان گتوند و اعضای محترم شورای اسلامی و شهردار محترم صالح شهر در مسجد جامع این شهر برگزار گردید .

روز گذشته امام جمعه محترم شهرستان گتوند حاج آقا علوی اصل در هنگام نماز مغرب و عشاء حاضر شد و بعد از این نماز با مردم صالح شهر دیدار نمودند .

حاج آقا علوی اصل با بیان اینکه ماموریت خود در این شهرستان به اتمام رسیده است ابراز خرسندی نمود طی مدتی که در این شهرستان حضور داشته اند مسئولین و مردم صالح شهر ارتباط و تعامل سازنده ای با وی در تمام زمینه ها با ایشان ایجاد گردیده بود .

ایشان در ادامه به اتفاقات رخ داده طی این مدت از جمله حادثه ناگوار آذر ماه سال 92 و درگذشت 12 نفر از شهروندان صالح شهری و حضور پرشور و تاریخی از ضریح مبارک حضرت امام حسین (ع)و انتظار چندین ساعته زیر بارش شدید باران اشاره نمودند.

حاج آقا علوی اصل در پایان از مردم همیشه در صحنه و ولایتمدار صالح شهر ، مسئولین ، بسیجیان ، جانبازان و آزادگان تقدیر و تشکر فراوان داشت و اگر کسی رنجیده خاطر گردیده نیز طلب بخشش نمودند .

 

 



تاريخ : 26 / 5 / 1393برچسب:, | 9 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

لطفاًمطلبی که در زیر آمده است را با دقت مطالعه نمایید و تجزیه تحلیل و درنهایت نظرات خود را در این باره بنویسید.

همه آحاد مردم بايد ورزش را جدي بگيرند و آن را براي سلامتي خود يك ضرورت و كار لازم به حساب بياورند. زيرا جامعه ورزشكار، جامعه اي پر تلاش، با نشاط و زنده خواهد بود و جامعه ما امروز به اين طراوت و نشاط نيازمند است. مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

فوتبال یا توهین به اهالی فوتبال در صالح شهر؟

چند روز پیش یکی از دوستان عزیز صالح شهر که فقط فوتبال دوست بود و مخاطب این ورزش ، گفت در یک دوره حدوداً 5 ساله در صالح شهر یا جامی برگزار نمی شد یا اگر برگزار میشد به پایان نمیرسید . در طی این سالها جوانان و شهروندان زیادی به خاطر اینکه به سمت فوتبال و تمرین در زمین های پر خاطره صالح شهر نمیرفتند ، عمداً یا سهواً از طرق مختلف اوقات فراغت خود را سپری می نمودند و .....

در ادامه صحبت های این شهروند عزیز باید بگوییم که بله ورزش فوتبال یکی از پرمخاطب ترین و در دسترس ترین ورزش صالح شهر می باشد که واقعاً اگر نتوانیم با این ورزش که هم اوقات خالی جوانان و نوجوانانمان را پر خواهد کرد و هم در جهت سلامتی آنان گام بر میدارد ، ترویج دهیم ، نمیتوانیم آینده خوبی را برای آنها پیش بینی نمائیم. پس با این تفاصیر باید بتوانیم با برگزاری جامهای متنوع در سنین مختلف در فصول مختلف سال این عزیزان را به سمت و سوی تندرستی و سلامتی سوق دهیم .

بله این صحبت ها ، این پیام ها و انتقادها جهت اشاره را به سمت شمایی که این رسالت خطیر را برعهده دارید نشانه رفته است .

مسئولین محترم ورزش صالح شهر ، مربیان و سرپرستان تیم ها این رسالت شماست که با اهداف و افکارتان جوانان و نوجوانان صالح شهری را از زمین های خاکی دور ننمائید و بتوانید آنها را صادقانه به این میادین بکشانید . تا در آینده از وجدان راحت و آسوده ای بهره ببرید.

در این بین هم مسئولین محترم ورزش با اجرایی نکردن قوانین و مقررات و هم سرپرستان و مربیان با اجرا ننمودن فرهنگ و اخلاق سالم ورزشی می توانند در نهادینه نکردن آن موثر بوده و روحیه ورزشی و تندرستی را در بین این جوانان از بین ببرند .

در آخر از تمامی کسانی که به هر نحوی صادقانه و دلسوزانه در جهت اهداف ورزشی صالح شهر گام برمیدارند تشکر و قدردانی ویژه ای به عمل آوریم.

نظرات شهروندان در بخش نظرات درج گردیده می توانید مشاهده نمائید.



تاريخ : 25 / 5 / 1393برچسب:, | 22 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

سید شکر خدا موسوی نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی معتقد است که فرهنگ را به جای مدیریت باید کنترل کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

متن کامل مصاحبه جناب آقای سید شکر خدا موسوی

نماینده محترم مردم شهرستانهای اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی

او از سرزمین نجابت های برهنه و کار است! سرزمینی که در ترکیب ساده خویش، برهنگی نجابت و سختی کار، درون مایه های اصیل و محتوای غنی گفتمان هایش را شکل می دهد. سخنانش بوی نخل، بوی کارون، بوی شرجی و مخلوطی از سادگی، صراحت و صداقت دارد.

لطفاً متن بیشتر را در ادامه مطلب ببینید...



ادامه مطلب
تاريخ : 25 / 5 / 1393برچسب:, | 21 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

امین دادور عضو شورای اسلامی صالح شهر در پیامی 26 مرداد سالروز ورود شرافتمندانه آزادگان به میهن اسلامی را تبریک گفت .

متن این پیام بدین شرح است :

«اگر روزي اسراء برگشتند و من نبودم، سلام مرا به آنها برسانيد و بگوييد خميني در فکرتان بود» امام خميني(ره)

روز 26 مرداد 1369 ، ميهن اسلامي شاهد حضور عزيزاني بود که پس از سال‌ها اسارت در زندان‌هاي رژيم بعثي صدام، قدم به خاک پاک ميهن اسلامي خود مي‌گذاشتند. اين روز يکي از خاطره‌انگيز‌ترين روزهاي تاريخ انقلاب اسلامي است که شاهد حضور و آزادي مرداني بود که در راه عهد و پيماني که با خدا بسته بودند، مجاهدت و استقامت ورزيدند و آنها توانستند در سال‌هاي زجر و شکنجه، با وجود درد و بيماري جسمي، روح و روان خود را حفظ کنند و تقوا و مردانگي خود را مضاعف نمايند تا در بازگشت به ايران اسلامي در صحنه‌هاي مختلف اجتماعي، سرمشق و نمونه‌اي براي صلابت و استقامت مردان و زنان ايران اسلامي باشند. این روز بزرگ را به تمامی آزادگان کشور عزیزمان خاصه آزادگان شهرستان گتوند و صالح شهر تبریک و تهنیت عرض می نمایم ، و امیدوارم در سایه امام عصر (عج) مستدام باشند . من الله التوفیق

امین دادور

عضو شورای اسلامی صالح شهر



تاريخ : 21 / 5 / 1393برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

محمد فتاحی معلم جوان گتوندی ، پس از مرگ مغزی اعضای بدنش را اهدا کرد و به همه ی مردم درس ایثار و از خودگذشتگی داد .

 

براثر سانحه تصادف در روز 8 مرداد ماه  معلم  26 ساله گتوندی  به نام محمد فتاحی دچار آسیب شدید مغزی شد که بلافاصله برای انجام معالجات به بیمارستان دزفول  منتقل می‌شود.

 

وی پس از چند روز به تهران منتقل شد و پس از گذشت چند روز ، دچار مرگ مغزی شد .
طبق گفته ی اطرافیان ، محمد فتاحی کارت اهدای عضو داشته است .

 

پدر وی که از فرهنگیاان بازنشسته می باشد با اجازه ی اهدای اعضای فرزندش ، به جان چند بیمار که با مرگ دست و پنجه نرم می کردند جان دوباره بخشید .

 

این دبیرگتوندی با اهدا چند عضو از بدنش آخرین درس خود که درس انسانیت و از خودگذشتگی بود را به همه ی مردم کشورش تدریس نمود و به دیدار حق شتافت .

 



به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان گتوند به مناسبت هفته دولت و در راستای گسترش فضاهای فرهنگی استان خوزستان و شهرستان گتوند ساختمان جدید الاحداث کتابخانه شهرترکالکی از توابع شهرستان گتوند با حضور مسئولین استانی و شهرستانی افتتاح خواهد شد .

محمد علی اسدی رییس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی گتوند بیان داشتند : این کتابخانه در فضای به متراژ 440متر و با هزینه 240میلیون تومان از محل اعتبارات استانی با نظارت دفتر ساختمانی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی خوزستان ساخته وآماده بهره برداری شده است .

وی افزود:از تمامی کسانی که در راستای ساخت این ساختمان (کتابخانه )کمک و همیاری نموده اند از جمله فرماندار محترم  شهرستان گتوند ، شورا وشهرداری محترم شهر ترکالکی ،اداره کتابخانه های عمومی شهرستان گتوند      تقدیر وتشکر بعمل می آید.



هوشنگ محمدپور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) -منطقه خوزستان- اظهار كرد: مرحوم محمد فتاحي، جوان 27 ساله فرهنگي و در منطقه انديكا دبیر ریاضی بود كه حدود 10 روز پيش در جاده انديكا هنگام عزیمت به محل خدمت، دچار سانحه شد.

وي ادامه داد: در این حادثه، خودروی پراید حامل دبیر جوان، با کوه برخورد کرد که راننده خودروي پرايد جان سالم به سر برد ولي محمد فتاحي بر اثر شدت صدمه، به كما رفت كه دو روز پيش در بيمارستان مسيح دانشوري تهران مرگ مغزي وي اعلام شد. خانواده مرحوم فتاحي نيز تصميم به اهداي اعضاي بدن فرزند خود گرفته و كار خداپسندانه‌اي را انجام دادند.

فرماندار گتوند افزود: مرحوم فتاحي به عنوان يك معلم با رفتن خود درس ارزشمندي به همه داد و خود و خانواده‌اش نيز با اين اقدام بزرگ به يك الگو تبديل شدند.

محمدپور اظهار كرد: با توجه به حساسيت استاندار در خصوص ارتقاي ايمني راه‌ها در استان، لازم است كه در اين زمينه سطح ايمني جاده‌ها در كنار فرهنگ رعايت قوانين و مقررات راهنمايي و رانندگي ارتقا یابد و به طور جدي در اين زمينه عمل شود.

محمدپور اظهار كرد: در كنار همه اين موضوعات و مسایل همه انسان هستيم و براي كمك به يكديگر بايد انسانيت خود را نشان دهيم. وقتي بتوانيم بعد از مرگ هم نجاتگر جان همنوعان خود باشيم چرا نبايد دست به همان اقدامي بزنيم كه خانواده مرحوم فتاحي و بسياري از خانواده‌هاي ديگر زدند و اعضاي بدن فرزند خود را اهدا كردند. اين خانواده‌ها و افراد همه الگو هستند و بايد به آنها بهاي بيشتري داد.

وي گفت: نهادينه‌سازي اين فرهنگ با آگاهي دادن به خانواده‌ها و تبليغات مناسب امكانپذير خواهد بود.

فرماندار گتوند در پايان اظهار كرد: پيكر مرحوم محمد فتاحي روز گذشته در شهر گتوند با حضور جمع كثيري از مردم و همكاران فرهنگي اين جوان به خاك سپرده شد.



تاريخ : 18 / 5 / 1393برچسب:, | 14 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

باید با همان سلاح خبر ، توطئه ، تک و آفند خبری دشمن را پدافند و پاتک کرد.

مقام معظم رهبری مدظله العالی

محمود بلیوند رئیس شورای شهرستان در گفتگویی با ما بمناسبت روز خبرنگار گفت :

مردادماه سالروز شهادت خبرنگار متعهد محمود صارمی و روز خبرنگار است . این روز فرصتی مغتنم برای تشکر و قدردانی از تلاشگران بی ادعا و قلم به دستانی است که با عشق می نگارند و با صداقت و متعهدانه با انعکاس واقعیات در جهت ارتقای آگاهی جامعه و شهروندان تلاش می کنند . در حقیقت خبرنگار نماد تلاش ، شجاعت ، امانت ، تعهد مسئولیت پذیری و دلسوزی است و نیز وجدان بیدار جامعه است .

بلیوند افزود : خبرنگار و اصحاب رسانه رسالت آگاهی بخشی را بر دوش می کشند و با انعکاس وقایع و حقایق و به تصویر کشیدن رویدادها و نقد منصفانه نقش ارزشمند و ارزنده ای در پیشرفت و تامین و تحقق اهداف و منافع کشور ایفا میکنند و در این راستا بخش زیادی از توسعه کشور در همه عرصه های سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی حاصل و مرهون تلاش و همت و زحمات بی وقفه آنان در راه تولید و توزیع اخبار و اطلاعات است ، که در این راه مخاطرات و سختی های زیادی را نیز برجان خریده اند .

ایشان در ادامه گفت : برخود لازم میدانم به رسم وظیفه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی و دیگر خبرنگاران ایثارگر که بقای جامعه را بر بقای خود ترجیح دادند و روز پاسداشت قلم را گرامی میدارم و این روز را خدمت همه خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه در میهن اسلامی و به ویژه روزنامه نگاران و خبرنگاران متعهد و پرتلاش شهرستان گتوند که شامل شهرهای سماله ، صالح شهر ، ترکالکی ، جنت مکان و بخش های عقیلی و مرکزی میباشد را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نمایم. امید آنکه همواره قلم روشنگر شما در خدمت آرمانهای والای اسلامی و اهداف انسانی و شکوه بخش ارزشهای متعالی باشد . ان شاء ا...

محمود بلیوند

رئیس شورای شهرستان گتوند

عضو شورای صالح شهر



تاريخ : 18 / 5 / 1393برچسب:, | 11 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

طبیعی است که عملکرد شوراها در شکل گیری و تغییر نگرش مردم تاثیر زیادی دارد .

با توجه به گذشت حدود یک سال از شروع فعالیت شورای چهارم اسلامی ، شهروندان صالح شهری با ارسال درخواستی ، خواستار ارائه عملکرد یک سال گذشته این اعضا گردیدند.

در صورت ارائه گزارش عملکرد اعضای محترم شورای اسلامی صالح شهر ، شهروندان می توانند این عملکرد را تجزیه وتحلیل نموده و حتی با اعضای شورای ادوار گذشته مورد نقد و بررسی قرار دهند .

 



تاريخ : 18 / 5 / 1393برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

گتوندنیوز : رئیس شورای اسلامی شهر گتوند : 13 طرح در شورای شهر گتوند مصوب شده است که البته اجرای برخی از این طرح ها به بیش از یک سال زمان نیاز دارد .

نظری-شوری-گتوند

رئیس شورای اسلامی شهر گتوند در گفتگو با خبرنگار گتوند نیوز گفت : 13 طرح در شورای شهر گتوند مصوب شده است که البته اجرای برخی از این طرح ها به بیش از یک سال زمان نیاز دارد .

علی نظری افزود : این طرح ها نه تنها به عنوان طرح های سالانه ، بلکه به عنوان طرح های 4 ساله ی شورای شهر گتوند نیز تلقی می گردد.

وی  در ادامه گفت : شورای شهر مصمم است تا با سرعت بیشتری نسبت به قبل این طرح ها را اجرا نماید که در ادامه به برخی از این طرح ها اشاره شده خواهیم کرد :

 

  • همسطح سازی معابر و پیاده کردن معماری ایرانی اسلامی در شهر به ویژه در خیابان استقلال
  • تکمیل و ادامه ی پارک ساحلی از طریق مطالعه ی یک اکوسیستم و یک الگوی توریسمی در اطراف رودخانه ی کارون
  • ایجاد پارک کوهستان
  • تکمیل فضای سبز کنونی
  • ایجاد پارک های محلی نظیر پارک بانو،پارک مالیاتی و ترمیم فضای سبز
  • توسعه ی پارک گلستان و تغییر نام آن به گلستان قیصریه و گسترش آن
  • مطالعه ی ساماندهی و مکانیزه کردن سیستم دفع زباله و جابجایی قبرستان دفع زباله به یک زمین 16 هکتاری
  • پیگیری سیستم حمل و نقل درون شهری و برون شهری
  • ساخت ترمینال


تاريخ : 18 / 5 / 1393برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

رییس اداره راه و شهرسازی دزفول از آغاز عملیات بهسازی و ایمن سازی جاده دزفول - شوشتر خبر داد.

منصور نظریان سیاهپوش افزود: عملیات روکش آسفالت جاده دزفول ، شوشتر با اعتباری افزون بر 100 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی آغاز شده است.

وی افزود:عملیات بهسازی جاده مذکور از شهرک چمران به سمت دزفول به طول 16 کیلومتر در حال انجام بوده طی امسال به پایان خواهد رسید.

جاده دزفول - شوشتر به طول حدود 50 کیلومتر از جمله جاده های حادثه خیز شمال استان خوزستان بوده که در تمام ایام سال شاهد حوادث خونبار رانندگی است.

برخورد دو دستگاه مینی بوس و تریلر در جاده دزفول - شوشتر در آذرماه پارسال به کشته شدن یازده تن و مصدومیت 12 نفر انجامید.

بیشتر کشته شدگان و مصدومان این حادثه دانش آموز و دانشجو بودند.



تاريخ : 13 / 5 / 1393برچسب:, | 13 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

مجید شهبازی راد مسئول دفتر نمایندگی اینترنت صالح شهر اعلام کرد :

از مشتركين محترم اينترنت پرسرعت صالح شهر احتراماً درخواست ميشود كه جهت بررسي و پيگيري مشكلات مانند قطعي ، كندي ، و يا اُفت سرعت اينترنت خود با استفاده از همان خط تلفني كه اتصال اينترنت شماست با 2020 داخلي 1 شركت ضحي كيش تماس حاصل فرماييد.

 ضمناً نمايندگي اينترنت صالح شهر (مجيد شهبازي راد) تنها مسئوليت ثبت نام اوليه ، تمديد و شارژ مجدد و نصب و راه اندازي اوليه اينترنت صالح شهر را به عهده داشته و هيچگونه مسئوليتي در قبال مشكلات مطرح شده به اينترنت شهر ندارد . لذا باز هم از تمام مشتركين محترم اينترنت پرسرعت صالح شهر ، ادارات ، كافي نت ها ، پست بانك و مراكز آموزشي و نيز اينترنت شخصي افراد درخواست مي شود پيگيري مشكلات اينترنت خود با شماره هاي ذكر شده (2020 داخلي 1 شركت ضحي كيش) تماس حاصل نموده و از تماس تلفني با نمايندگي اينترنت صالح شهر (مجيد شهبازي راد) خودداري فرماييد.

ایشان در ادامه افزود طی مکاتبه هایی که با سامانه پاسخگویی وزارت ارتباطات و فناوری به شماره 1745497235 مورخه 09/05/93 و 2279033620 مورخه 93/05/09 مبنی بر به روز کردن تجهیزات جهت حل مشکلات سرعت و افت اینترنت صالح شهر صورت گرفته ، هیچگونه نتیجه مثبتی در این زمینه حاصل نگردیده است .

با تشکر

دفتر نمايندگي اينترنت صالح شهر



تاريخ : 10 / 5 / 1393برچسب:, | 18 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

امام جمعه ی گتوند :شهرستان گتوند از نظر حضور مردم در نماز جمعه ، در سطح استان جزء رتبه های نخست استان است .

IMG 2150

حجه الاسلام حسین علوی اصل امام جمعه ی گتوند در گفتگو با گتوندنیوز و سلام گتوند گفت : نماز جمعه نه تنها مسائل مادی و معنوی مردم را در نظر دارد ، بلکه مسائل و مصالح اجتماعی و مشکلات عامه ی مردم را نیز در نظر دارد و مورد بررسی قرار می دهد .

علوی اصل افزود : گتوند از نظر حضور مردم در نماز جمعه ، در سطح استان جزء رتبه های نخست استان است .

وی در ادامه گفت : یکی از برکات جمهوری اسلامی برگزاری نماز جمعه است که علاوه بر تزکیه نفوس ، ارتقاء بینش سیاسی مردم در جهت حر کت نظام  می باشد .

وی با بیان این مطلب که یکی از اهداف نماز جمعه وحدت آفرینی است تصریح کرد دوری از جنجال ها و وابستگی های گروه های سیاسی ، طایفه ای ، قومی و قبیله ای از مهمترین ویژگی ها و نقاط مثبت نماز جمعه است که باعث شده است این آئین عبادی سیاسی در جهت اهداف این احزاب و گروه ها حرکت نکند و تنها موضوعات مطرح کشور را در نظر بگیرد .

علوی اصل افزود : امام جمعه در هر منطقه حکم پدر معنوی جامعه را دارد و همانگونه که پدر در خانواده تلاش می کند تا مشکلات خانواده را شناسایی و مرتفع نماید ، امام جمعه نیز مشکلات منطقه را شناسایی کرده و در جهت رفع آنها گام بر می دارد .

امام جمعه ی گتوند با اشاره یه این که رسانه های شهرستان رابط خوبی هستند بین مردم و مسئولین گفت : از رسانه ها انتظار داریم تا ارتباطات خود با ستاد نماز جمعه را افزایش دهند و با رصد کردن مشکلات ، کمبود های شهرستان و مطالبات مردمی را به این ستاد منتقل نمایند .



تاريخ : 10 / 5 / 1393برچسب:, | 13 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

می خواند مادر نماز فطرش
با اشک و ماتم بر نعش طفلش
عیدی امسال اشک یتیمان
از سوگ مادر خانه ی ویران
عیدی آن ها خون و غم و جنگ
بر جسم اطفال سرخی زده رنگ
حوضی پر از خون خون شهیدان
رودی پر از آب از اشک پیران
غزه به خون است دنیا کجایید
از راه انصاف یاری بیایید
ای دوست دعا کن جنگی نباشد
جز رنگی از ضلح رنگی نباشد
شاعر : نیما امامقلی زاده



تاريخ : 7 / 5 / 1393برچسب:, | 22 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

امروز سه شنبه مورخ 93/5/7 نماز عید سعید فطر با حضور اکثریت مردم روزه دار و مومن صالح شهر راس ساعت هشت صبح در مسجد جامع صالح شهر به امامت حاج آقا داورنیا برگزارشد.مردم از ساعات اولیه صبح در مسجد جامع تجمع کرده بودند همزمان در مسجد حضرت محمد(ص)نیز نماز عید سعید فطر اقامه شد.

عکس : روابط عمومی شهرداری صالح شهر


لطفاً عکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببینید...



ادامه مطلب
تاريخ : 6 / 5 / 1393برچسب:, | 12 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

برگزاری نماز عید فطر صالح شهر در مسجد جامع این شهر

امام جماعت صالح شهر از برگزاری نماز عید سعید فطر در مسجد جامع این شهرخبر داد.

حاج آقا داور نیا امروز در گفت و گو با خبرنگارما در صالح شهرگفت : در طول سال برنامه‌های بسیار مختلف فرهنگی از جمله برگزاری مراسم شب‌های قدر، مراسم اعیاد، ولادت‌ها و شهادت‌های ائمه معصومین(ع) و ماه محرم در مسجد جامع شهر برگزار میگردد.

امام جماعت صالح شهر عنوان کرد: امسال نیز به رسم هر ساله ، این مراسم پرخیر و برکت در مسجد جامع روز سه شنبه 93/05/07 راس ساعت 7 صبح مقارن با عید سعید فطر  به امامت حاج آقا داورنیا برگزار خواهد گردید.



محمود بلیوند رئیس شورای شهرستان گتوند در پیامی گفت : حضور مردم در راهپیمایی روز قدس وحدت مسلمانان را به رخ دشمنان خواهد کشید روز قدس روز حیات دوباره مسلمانان است ، شرکت در راهپیمایی روز قدس ، پاسداشت تفکرات ناب اسلامی است که می تواند تمام جوامع اسلامی را متوجه دشمنی های ناصحیح استکبار ، صهیونیست ها ، داعش و گروه های تکفیری و سلفی نماید. روز قدس روز محکومیت حمایت آمریکا و انگلیس و صهیونیست ها از جنایات اسرائیل بر علیه امت اسلامی به خصوص مردم غزه است که طی روز های اخیر آماج حملات صهیونیست ها بوده و مردم بی دفاع این منطقه را به خاک و خون کشیده اند . فلسطین مظهر مقاومت است ، در این برهه که شاهد به خاک و خون کشیدن کودکان و جوانان غزه توسط صهیونیست ها هستیم ، مردم دنیا به ویژه شیعیان باید با راهپیمایی در روز قدس خشم و انزجار خود را از این اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی را نشان دهند . بلیوند ضمن دعوت از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس اضافه کرد : مردم ایران و مردم شریف شهر گتوند ، سماله ، صالح شهر ، ترکالکی ، جنت مکان ، بخش عقیلی و بخش مرکزی با حضور گسترده خود در این راهپیمایی علاوه بر نشان دادن خشم و انزجار خود از صهیونیست های غاصب ، حمایت خود را از مردم بی دفاع و مظلوم فلسطین اعلام می کنند . و مردم با حرکت خود در روز راهپیمایی انجام و وحدت ملت بزرگ ایران را به رهبری مقام معظم رهبری به رخ جهانیان بکشند . و ان تنصرا... ینصرکم و ثبت اقدامکم

تاريخ : 1 / 5 / 1393برچسب:, | 12 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

سال گذشته در تاریخ 1392/05/09 خبری مبنی بر هجوم جیرجیرک ها به صالح شهر منتشر گردید که در آن زمان جیرجیرک های زیادی به صالح شهر هجوم آورده بودند که زندگی رابرای مردم مختل کرده و از نظر بهداشتی می توانست خطرات جبران ناپذیری را متوجه شهروندان نماید.

امسال نیز اگر شب ها سری به حیاط و خیابان ها و کوچه ها بزنید کم کم تعداد این حشرات رو به افزایش است که با توجه به نارضایتی شهروندان از این امر ، خواستار چاره‌اندیشی مسئولان مربوطه برای مقابله با این حشرات شدند.