تاريخ : 31 / 5 / 1394برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

گتوندنیوز: خطیب نماز جمعه گتوند: بنیاد شهید و سایر نهاد های مربوطه انتظار می رود تا به قبور شهدای گتوند رسیدگی بیشتر کنند و مسولان در این رابطه جدیت بیشتر به خرج دهند.

شاه ابادی

حجت الاسلام و المسلمین شاه آبادی امام جمعه شهرستان گتوند گفت : از بنیاد شهید و سایر نهادهای مربوطه انتظار می رود تا نسبت به همسطح سازی قبور شهدای گتوند رسیدگی بیشتر کنند و مسولان در این رابطه جدیت بیشتر به خرج دهند.

حجت الاسلام و المسلمین شاه آبادی در ادامه افزود : بعضی افراد به دنبال بزک کردن چهره آمریکا هستند و هنوز آرزوی باز شدن سفارت آمریکا را در دل می پرورانند ولی باید بدانند تا زمانی که آمریکا روحیه گرگ صفتی را در خود دارد به فکر آشتی با آن نباشند و الا این ساده لوحی است.

وی در ادامه افزود : شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل در مصلی های نماز جمعه باید اقامه شود تا همه بدانند که مردم ما بیدار و با بصیرت هستند .

خطیب نماز جمعه گتوند در پایان با اشاره به انتشار آهنگ توهین آمیز به قومیت های عرب زبان اظهار داشت : امروزه ما هر لهجه و هر قومیتی داشته باشیم ما را در سراسر جهان با محوریت ولایت می شناسند و قطعا توطعه های قومیتی و ناسیونالیستی در این کشور شکست خواهد خورد.



تاريخ : 31 / 5 / 1394برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

به نقل از روابط عمومی شهرداری صالح شهر يكی از اهداف شهرداری توسعه و تجهيز فضاهای ورزشی برای شهروندان است كه در اين راستا اولین زمين چمن مصنوعی در پارک ورودی شهر افتتاح و در اختيار شهروندان قرار می گيرد.

شهردار صالح شهر با اشاره به اينكه شهرداری و شورای اسلامی شهر با تمام ظرفيت خود در حال خدمت رسانی به شهروندان است، خاطر نشان كرد: زمین والیبال در پارک ورودی شهر نیز در حال اجراء می باشد و اميدوار هستيم فرصت های دسترسی شهروندان به امكانات ورزشی را افزايش داده و زمينه های سلامت و نشاط شهروندان را بيش از گذشته فراهم کنیم.

مهندس رستمی با اشاره به اینکه در هفته دولت چند پروژه‌ مهم شهرداری افتتاح خواهد شد، ادامه داد: افتتاح پروژه آب خام فضای سبز، زیرسازی و آسفالت معابر شهری زمین های واگذاری بنیاد مسکن به متراژ 35000 مترمربع، ساماندهی فضای سبز ورودی شهر، زمين چمن مصنوعی فوتبال و زمین والیبال و مجموعه بازی کودکان و افتتاح نمازخانه در پارک ورودی شهر از جمله این پروژها خواهند بودکه با حضور مديران شهرستانی  و شهری در هفته دولت به بهره برداری خواهند رسيد



سید محمد سادات ابراهیمی عصر پنجشنبه از خبرنگاران و فعالان عرصه فرهنگو هنر شهرستان گتوند با اهداء لوحی تقدیر و تشکر کرد.



تاريخ : 31 / 5 / 1394برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

به گزارش گتوندنیوز مراسم تودیع و معارفه رئیس دادگاه و همچنین دادستان شهرستان گتوند در سالن دکتر قیصر امین پور شهرستان گتوند برگزار شد.

در این مراسم محمد معینی از سمت ریاست دادگستری گتوند تودیع و موسی سلیمانی به عنوان رئیس دادگستری جدید معارفه شدند و همچنین در ادامه کریم سجادی فر از سمت دادستان شهرستان گتوند تودیع و میثم سخنور به عنوان دادستان جدید گتوند معارفه شدند .

حجت الاسلام سعید سعدی معاون قضایی رییس کل دادگستری خوزستان گفت : می گویند قاضی باید یک فرد شجاع و نترس باشد اما من می گویم قاضی باید بترسد اما نه ترس از غیر خدا بلکه یک قاضی باید از خدا ترس داشته باشد.

در این مراسم محمد معینی رئیس سابق دادگاه گتوند در سخنانی گفت :در سال ۹۳ در شهرستان گتوند بالغ بر ۳هزار پرونده وارد دادگاه و ۳ هزار و ۶۰۰ پرونده نیز وارد دادسرا شده است .

وی با بیان اینکه گتوند یک شهر امن به حساب می آید تصریح کرد : در ایام عید که بیشترین آمار سرقت از منازل وجود دارد در شهرستان گتوند فقط یک سرقت منزل رخ داده که این آمار خوبی بشمار می رود.

حجت الاسلام و المسلمین صالحی امام جمعه موقت شهرستان گتوند نیز گفت : کم کاری در نظام اسلامی یک امر معمولی و مثل سایر جاها نیست و این یک آسیب و قصور بزرگ بشمار می رود زیرا برای برپایی این نظام خون ها داده شده و رنج ها کشیده شده است.

کریم سجادی فر دادستان سابق شهرستان گتوند نیز در سخنانی کوتاه با اشاره به ۸ سال حضور خود در گتوند گفت: کار برای رضای خدا ، عدم عادی شدن مشکلات مردم برای مسولان و تعامل مدیر با ادارات از راز های موفقیت یک مدیر در کار دانست.



تاريخ : 28 / 5 / 1394برچسب:, | 11 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی گتوند دومین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان گتوند مورخ  25/5/1394 ساعت14در محل دفترامام جمعه برگزارگردید.

ابتدا محمد علی اسدی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیرشورای فرهنگ عمومی شهرستان گتوند  باخوش آمدگویی به اعضای حاضر در جلسه و همچنین تبریک دهه کرامت به ارائه دستورکار و گزارشی از عملکرد مصوبات جلسه قبل پرداختند.

سپس حجت اسلام والمسلمین شاه آبادی امام جمعه شهرستان ورئیس شورای فرهنگ عمومی با تبریک میلادباسعادت حضرت فاطمه معصومه«س» وهمچنین دهه کرامت و روز دختر سالروز ورود آزادگان سرافراز به مهین اسلامی را تبریک عرض نموده. ایشان در بیانات خود خواستار ارائه الویت های فرهنگی و آسیب شناسی های فرهنگی شهرستان شدند.

حاج آقا شاه آبادی درادامه سخنان خود خواستار اجرا و تشکیل ستاد تجلیل از مقام شامخ روحانیت معظم شهرستان در مهرماه سالجاری شدند، و همچنین پیگیری و جدیت در اجرایی شدن هرچه بهترمصوبات شورای فرهنگ عمومی شدند.

در ادامه مهندس صالحی فرماندارشهرستان گتوند ونایب رئیس شورای فرهنگ عمومی ایشان هم با تبریک میلادکریمه اهل بیت و دهه کرامت و همچنین تبریک سالروز ورود آزادگان سرافراز به مهین اسلامی خواستار جدیت در اجرایی شدن مصوبات از طرف اعضا شورای فرهنگ عمومی شدنند،

در ادامه اعضا شورای فرهنگ عمومی به ارائه نظرات و دیدگاه های خود در این خصوص پرداختند.

گفتنی است مصوبات دومین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهر ستان گتوند بدین شرح می باشند: ارائه اولویت های امورفرهنگی و آسیب شناسی امور فرهنگی، تعیین حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا فتاحی به عنوان دبیر همایش تجلیل از مقام شامخ روحانیت و لزوم همکاری دستگاه های اجرای با ایشان ، اجرای برنامه های فرهنگی در دهه کرامت توسط اعضا شورا و بخصوص اداره بهزیستی وکمیته امداد.

لطفاًعکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببینید...



ادامه مطلب

امین دادور عضو شورای اسلامی صالح شهر در پیامی حضور آزادگان را به میهن اسلامی تبریک گفت .

متن این پیام بدین شرح است :

(اگر روزي اسراء برگشتند و من نبودم، سلام مرا به آنها برسانيد و بگوييد خميني در فکرتان بود)

امام خمینی (ره)

ميهن اسلامي شاهد حضور عزيزاني بود که پس از سال‌ها اسارت در زندان‌هاي مخوف رژيم بعثي صدام، قدم به خاک پاک ميهن اسلامي خود مي‌گذاشتند. اين روز يکي از خاطره‌انگيز‌ترين روزهاي تاريخ انقلاب اسلامي است که شاهد حضور و آزادي مرداني بود که در راه عهد و پيماني که با خدا بسته بودند، مجاهدت و استقامت ورزيدند و آنها توانستند در سال‌هاي زجر و شکنجه، با وجود درد و بيماري جسمي، روح و روان خود را حفظ کنند و تقوا و مردانگي خود را مضاعف نمايند تا در بازگشت به ايران اسلامي در صحنه‌هاي مختلف اجتماعي، سرمشق و نمونه‌اي براي صلابت و استقامت مردان و زنان ايران اسلامي باشند.

ضمن ارج نهادن به مقام شامخ شهدای معزز و از جمله شهدای معظم آزاده، این روز را به تمامی آزادگان سرافراز تبریک و تهنیت عرض می نمایم و از پروردگار متعال آرزوی توفیق و سلامتی برای همه عزیزان دارم.

امین دادور

عضو شورای اسلامی صالح شهر



تاريخ : 26 / 5 / 1394برچسب:, | 11 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

به نقل از شهرداری صالح شهر بمنظور توسعه فضای سبز شهری و افزایش سرانه فضای سبز، از ابتدای امسال تا پایان مردادماه بیش از 800 اصله نهال از گونه های متنوع در پارک ورودی شهر و معابر کاشته شده است.

شهردار صالح شهر با اعلام این خبر گفت: با توجه به سیاست های کاری شهرداری در زمینه توسعه فضای سبز و همچنین لزوم افزایش سرانه فضای سبز که علاوه بر زیباسازی منظر شهری به کاهش آلودگی هوا کمک می کند، گونه های مقاوم و مناسب با اقلیم آب و هوای منطقه انتخاب شده است.

مهندس رستمی افزود: شهرداری صالح شهر توانسته است به لطف خدا و تلاش همکاران، سرانه فضای سبز را به بیش از 14 متر برساند. وی افزود: با توجه به اقدامات انجام شده در حوزه فضای سبز شهری همشهریان محترم باید در حفظ و نگهداری درختان و فضای سبز کوشا باشند تا شهری سبز و با نشاط داشته باشیم.



تاريخ : 26 / 5 / 1394برچسب:, | 11 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

با حضور مسئولین شهری و شهرستانی شیفت عصر درمانگاه صالح شهر راه اندازی گردید .

جهت رفاه حال شهروندان عزیز صالح شهری ، درمانگاه صالح شهر در شیفت عصر آماده خدمات رسانی خواهد بود .

عصر روز گذشته با حضور دکتر حسین پور ، بخشدار مرکزی شهرستان ، اعضای محترم شورای اسلامی ، شهردار محترم و جمعی از شهروندان ، شیفت عصر درمانگاه صالح شهر راه اندازی گردید و همشهریان می توانند هر روزه علاه بر شیفت صبح از ساعت 15 الی 23 شب از خدمات این درمانگاه استفاده نمایند .

در آیین افتتاحیه این مراسم ، بخشدار مرکزی شهرستان گتوند جهانگیر حیدری پور از اهمیت راه اندازی شیفت عصر برای استفاده عموم گفت و از دکتر حسین پور و اعضای شورای اسلامی تشکر نمود . در ادامه این مراسم دکتر حسین پور ریاست شبکه بهداشت شهرستان اظهار داشت : پیگیری های زیادی انجام شد تا توانستیم این شیفت را راه اندازی نمائیم و ان شاء الله در این راستا بتوانیم بخشی از مشکلات شهروندان صالح شهر را رفع نمائیم .

 اعضای محترم شورای اسلامی صالح شهر از دکتر حسین پور جهت پیگیری های زیاد تقدیر و تشکر کردند و امیدوار شدند تا این درمانگاه با کادری مجرب بتواند جواب گوی مشکلات بهداشتی و پزشکی در صالح شهر باشند .



تاريخ : 21 / 5 / 1394برچسب:, | 11 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

خوزستان اسپورت- تیم فوتبال صنعت نفت آبادان برای فصل جدید لیگ دسته اول با تغییراتی نسبت به فصل گذشته روبرو شده است.
به گزارش خوزستان اسپورت، تیم صنعت نفت آبادان علیرغم اینکه جزو تیم های پرهزینه فصل گذشته لیگ دسته اول بود، نتوانست به لیگ برتر راه پیدا کند. همین امر سبب شد تا مسئولان این تیم برای فصل جدید بخشی از اسکلت بندی تیم را تغییر دهند.
در همین راستا، با جدایی 10 بازیکن فصل گذشته و اضافه شدن 11 بازیکن جدید، باید منتظر چهره جدید تیم نفت آبادان در فصل پیش رو باشیم.

بازیکنان ورودی:
تعداد 11 بازیکن در فصل نقل و انتقالات به جمع بازیکنان قبلی صنعت نفت اضافه شدند. یک بازیکن از لیگ برتر، هفت بازیکن از لیگ یک، دو بازیکن از لیگ دو به همراه یک بازیکن از لیگ امیدهای کشور نفراتی هستند که در لیست جدید نفت آبادان قرار گرفتند.

مجتبی ممشلی و محمد شادکام (پارسه تهران)، امین متوسل زاده (مس رفسنجان)، محمود تیغ نورد (نفت مسجدسلیمان)، جعفر بذری (آلومینیوم هرمزگان)، امیر ذلیکانی (فولادنوین اهواز)، احسان عبدی (مس کرمان)، سعید قدمی (داماش)، رضا یزدان دوست و سجاد برخورداری (نفت نوین آبادان) و بهنام بنیادزاده (نفت اهواز) بازیکنان جدید تیم صنعت نفت هستند.



تاريخ : 21 / 5 / 1394برچسب:, | 9 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

عملیات اجرایی تکمیل طرح آبرسانی به شهر سماله و 21 روستای بخش عقیلی شهرستان گتوند با حضور جمعی از مسوولان محلی آغاز شد.

به نقل از ایرنا حجت الاسلام سید محمد سادات ابراهیمی نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی دوشنبه در آیین کلنگ زنی این طرح در سخنانی بر رفع مشکلات مناطق روستایی شهرستان گتوند به ویژه در زمینه تامین آب تاکید کرد.
رئیس مدیر آب و فاضلاب روستایی شهرستان گتوند نیز گفت:اعتبار این طرح آبرسانی از محل اعتبارات تملک دارایی و ماده 180 ملی تامین شده و قرار است فاز نخست آن شامل آبرسانی به 15 روستا و شهر سماله دهه فجر امسال به بهره برداری برسند.
رستم عبداله پور با بیان اینکه فاز دوم این طرح شامل تامین آب سالم و بهداشتی برای ساکنان شش روستای دیگر سال آینده به بهره برداری خواهد رسید افزود:با بهره برداری کامل از این طرح 14 هزار نفر از اهالی روستاهای بخش عقیلی همچنین شهر سماله گتوند از نعمت آب شرب سالم و پایدار برخوردار می شوند.
بخشدار عقیلی نیز گفت:به برکت نظام اسلامی و به همت دولت مردان ساکنان مناطق دور افتاده روستایی نیز از خدمات و امکاناتی چون آب ، برق ، تلفن و جاده آسفالت بهره مند شدند.
جهانگیر حیدری پور مشارکت اهالی را در این خصوص لازم و ضروری دانست و گفت:برای تسریع در اجرای این طرح همکاری و مشارکت اهالی بخش عقیلی ضروری است.
طرح تکمیل مجتمع آبرسانی به 21 روستای بخش عقیلی و شهرسماله با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال همچنین عملیات آغاز حفر یک حلقه چاه عمیق جهت تامین آب شرب روستاهای پشت درب علیا ، سفلی و وسطی و نیز روستای بردلا با اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال اجرا می شود.



تاريخ : 21 / 5 / 1394برچسب:, | 9 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

متن کامل این پیام به شرح زیر است:

بی گمان در زمانی که نقش اطلاع رسانی از طریق ابزارهای مختلف باعث فراوانی و گسترش حضور مخاطبان مختلف در عرصه اطلاع رسانی شده، نقش خبرنگاران در بیان واقعیات و بازنشر اخبار حقیقی بسیار مهم و حیاتی است.

اين روز در حقيقت  روز پاسداشت کوشش های صادقانه خبرنگاران آزاده ای است که برای دسترسی ،تولید، توزیع و انتشار اطلاعات از هیچ کوششی دریغ نمی ورزند.

اینجانب برخود وظیفه می دانم هفدهم مرداد، روز خبرنگار را با گرامیداشت یاد و خاطره شهید بزرگوار «محمود صارمی» و کلیه خبرنگاران شهید که در به ثمر رسیدن درخت تنومند انقلاب اسلامی کوشیدند، را به تمامي خبرنگاران، اهالي رسانه و به همه آنهایی که با قلم خود می‌خواهند شرایط را برای آینده‌ای بهتر فراهم کنند، تبریک گفته و توفیقات روز افزون این عزیزان را ازدرگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

 

سیدمجید صالحیفرماندارشهرستان گتوند



تاريخ : 21 / 5 / 1394برچسب:, | 9 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان گتوند جلسه ستاد بحران شهرستان به ریاست سید مجید صالحی فرماندارگتوند وبا حضور اعضای این ستاد درسالن اجتماعات فرمانداری گتوند برگزارشد.

 "سید مجید صالحی فرماندارگتوند "دراین جلسه با اشاره به غیرمترقبه بودن حوادث وبحرانها افزود: اعضای ستاد بحران نسبت به تکمیل وخرید تجهیزات برای شرایط بحرانی اقدام نمایند. 

وی بر حفظ آمادگی اعضای ستاد برای امداد رسانی در شرایط اضطراری تاکید وازدستگاه های عضو ستاد خواسته شد به شرح وظایف خود آگاهی کامل داشته و در همه شرایط آمادگی کامل برای مقابله با حوادث غیر مترقبه را داشته باشند.

صالحی عنوان کرد: هماهنگی دستگاههای اجرایی بمنظور واکنش سریع در مقابل اینگونه حوادث، لازم و ضروری است

فرماندارگتوند همچنین از شبکه آبیاری گتوند (کارون بزرگ) ،شهرداریها وادارات مربوطه خواست تا نسبت به نصب تابلو وعلائم هشدار دهنده ودر حریم رودخانه ها اقدام نمایند تا شاهد حوادث احتمالی نباشیم.

صالحی فرماندارگتوند درپایان از تجهیز وتکمیل امکانات ستاد بحران شهرستان گتوند درآینده نزدیک خبر داد.



تاريخ : 19 / 5 / 1394برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

مراسم گرامی داشت روز خبرنگار و تجلیل از فعالان خبر و رسانه ( مطبوعات ، وبلاگ ، خبرگزاری ها ، نشریات ، روابط عمومی ، شبکه های مجازی )در شهرستان گتوند

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی در مورخ 18مرداماه همایش آیین نکوداشت روز خبرنگار به مناسب 17 مردادماه روز خبرنگار با حضورفرماندار ، امام جمعه ، رییس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی وسایر مسئولین و جمعی ازفعالان عرصه رسانه شهرستان در محل فرماندار گتوند برگزار شد.

 

محمد علی اسدی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گتوندضمن تبریک به مناسبت روز خبرنگار اظهار داشتند این رسانه ها و خبرنگاران هستند که با تولید و انتشار به موقع اخبار ضمن آگاه سازی افراد جامعه گام های توسعه و پیشرفت را در این شهرستان فراهم می کنند و در بسیاری از مواقع خود زمینه ساز و عامل محوری توسعه در شهرستان می شوند.

 سید مجید صالحی فرماندار گتوندضمن گرامیداشت این روز مطالبی مهمی در این خصوص بیان داشتند و اظهار نمودند که ما مسئولین باید همیشه پاسخ گویی سئوالات خبرنگاران باشیم و تلاش شود که مشکلات این قشر زحمتکش را مرتفع نماییم.

حجه الاسلام والسلمین حاج آقا شاه آبادی امام جمعه شهرستان گتوند ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای والامقام عرصه اطلاع‌رسانی و خبر، به ویژه خبرنگار شهید محمود صارمی، فرا رسیدن روز شکوهمند خبرنگار را به عموم فعالان این عرصه صمیمانه تبریک عرض نموده و توفیقات روز افزون تمامی این عزیزان را در راه ایفای رسالت مهم آگاهی‌ بخشی و اطلاع‌رسانی از درگاه خداوند متعال مسألت می نمایم .

گفتنی است : در انتهای این مراسم به فعالان عرصه رسانه که شامل خبرنگاران ، وبلاگ نویسان ،فعالان فضای مجازی، روابط عمومی ها ،سرپرستان مطبوعات و مسئولین نشریات هدایایی بهمراه لوح تقدیر از سوی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی اهداء گردید.

از سردبیر نشریه شاهد و وبلاگ شاهد صالح شهر با 4 سال فعالیت در این عرصه با اهدای لوح و هدیه ای تقدیر گردید .

جا دارد ما هم به نوبه خود از تمام کسانی که ما را در این امر حمایت می نمایند خاصه ، مهندس صالحی فرماندار محترم شهرستان ، جهانگیر حیدری پور بخشدار مرکزی و همچنین محمد علی اسدی ریاست محترم اداره ارشاد شهرستان تشکر نموده و امید آنکه در ادامه این راه بتوانیم رسالت خود را به خوبی انجام دهیم .

 

لطفاً عکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببینید...



ادامه مطلب

شأن و منزلت خبرنگاران نزد گروهی از مسئولین مناسب نیست / تبریک روز خبرنگار

سادات ابراهیمی گفت : به نوبه خودم روز خبرنگار را که مزین به نام خبرنگار والا مقام شهید صارمی مزین است و همچنین  به خبرنگاران مستقل و آزاد اندیش تبریک میگویم.

وی  در گفتگو با سفير شوشتر افزود: قطعاً خبرنگاران فرماندهان مبارزه با دشمنان و استکبار جهانی در فضای نرم افزاری هستند، خبرنگاران دلسوز کسانی هستند که نسیت به حمله‌هایی  که به ارزش‌ها و آرمان های انقلاب اسلامی وارد می‌شود بی تفاوت نیستند و با تمام قوا روبروی آن خواهند ایستاد.

لطفا متن بیشتر در ادامه مطلب بخوانید ...



ادامه مطلب
تاريخ : 18 / 5 / 1394برچسب:, | 9 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

محود بلیوند نائب رئیس شورای شهرستان گتوند و عضو شورای شهر صالح شهر به مناسبت روز خبرنگار پیامی را ارسال کردند.

خبرنگار هر چند واژه ای آشنا برای همه است اما هنوز بسیاری از مردم مرات ها و دشواری های این شغل پر مخاطره را نمی دانند.

 خبرنگار و روزنامه نگار با خلق بهترین آثار و واژه ها در تلاش است درد و مشکلات همه مردم را بازگو کند اما وقتی به مشکلات خود می رسد چیزی نمی نویسد. او برای مردم می نویسد اما کسی برای او نمی نویسد.

ضمن گرامی داشت روز خبرنگار و روز شهادت خبرنگار شهید صارمی اینجانب به نوبه خود از زحمات دلسوزانه و خالصانه تمام خبرنگاران ملت شریف انقلاب اسلامی ایران خصوصا خبرنگاران شهرستان های شوشتر و گتوند و حومه تقدیر و تشکر میکنم

 آرزوی توفیق و سربلندی همه عزیزان را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

 

محمود بلیوند

نائب رئیس شورای شهرستان گتوند و عضو شورای صالح شهر



تاريخ : 18 / 5 / 1394برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

صالح شهر در شهرستان گتوند با توجه به موقعیت جغرافیایی مناسب و در مسیر اصلی جاده شوشتر - دزفول ، همانند میزبانی از ضریح مطهر امام حسین (ع) اینبار میزبان شهدای گمنام غواص بود .

با ورود کاروان شهدای غواص به صالح شهر ، پیکر مطهر 38 غواص شهید مورد استقبال مردم شهیدپرور این شهر قرار گرفت.

روز گذشته و از ساعت 18:00 کاروان شهدای غواص پس از طی مسیر شهرستان دزفول ، به صالح شهر رسید و مردم ولایتمدار به گرمی از این شهدا استقبال کردند .

زنان و مردان صالح شهر در هوای گرم و حدود 50 درجه تابستان ، از ساعت ها قبل به انتظار رسیدن این کاروان نشستند . مردم همیشه در صحنه صالح شهر نشان دادند که همیشه ازخون مطهر شهداء پاسداری می کنند ومطیع امر ولایت خود امام خامنه ای(مدظله العالی) بوده و هستند .

پس از حدود یک ساعت مداحی و نوحه خوانی توسط برادر محمد آسیابانی و سینه زنی ، زنان و مردان این کاروان را تا خروجی شهر بدرقه نمودند .

لطفاً عکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببینید....

 



ادامه مطلب
تاريخ : 17 / 5 / 1394برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

اختتامیه بازی های فوتبال صالحشهر– قهرمانی تیم عقاب در هفته آخر مسابقات

خریداری 11 میلیون وسایل سرمایشی و گرمایشی جهت سالن ورزشی در صالح شهر

به فکر احداث سالن چند منظوره در سال 94 هستیم

اختتامیه مسابقات فوتبال نوجوانان صالح شهر روز چهارشنبه با حضور جمالپور رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گتوند ، مسئولین اداری ، مسئولین ورزشی و مردم ورزش دوست صالح شهر برگزار شد.

در هفته اخر این مسابقات دو تیم عقاب و پرسپولیس با قضاوت علی کیارثی و با کمک های قنبر کیارثی و محمد ال جمالی به مصاف هم رفتند که در پایان ، این بازی با تساوی به پایان رسید .

بدین ترتیب تیم عقاب با این یک امتیاز ، جمع امتیاز های خود را به عدد10 رساند و  قهرمان این رقابت ها شد.

تیم های شاهین و پرسپولیس به ترتیب با 9 و 7 امتیاز رده های دوم و سوم و تیم های استقلال و کشاورز با 3 و  صفر امتیاز رده های چهارم و پنجم را به خودشان اختصاص دادند.

در پایان این مسابقات کاپ  قهرمانی توسط رئیس اداره ورزش و جوانان  به تیم عقاب اهداء شد .

همچنین رضا زلقی با زدن 5 گل  آقای گل مسابقات شد و مدال خود را نیز دریافت کرد.

جمالپور رئیس اداره ورزش شهرستان گتوند،  در این مراسم اختتامیه ضمن اهداء 5 سری کامل البسه ورزشی به تیم های شرکت کننده، اشاره نمود که مبلغ 11 میلیون وسایل سرمایشی و گرمایشی برای سالن تمرینی صالح شهر خریداری شده  که بزودی در محل سالن مذکور نصب خواهد شد.،ایشان اشاره داشتند که در سال جاری در صورت تخصیص اعتبارات مراحل احداث سالن چند منظوره صالح شهر آغاز خواهد شد.

ضمنا آقای جمالور اعلام داشتند که در وقت مناسب از همه داوران و کمک داوران این مسابقات با اهداء جوایزی تشکر خواهند کرد.

علی بهداروند مسئول ورزش صالح شهر در خصوص این مسابقه افزود :  

بازی پایانی این دوره از مسابقات مورخ 14/05/94  بین تیم های عقاب و پرسپولیس با حضور تعداد زیادی از علاقه مندان به فوتبال به خصوص ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان گتوند و اعضای شورای اسلامی برگزار  و  تیم عقاب بدلیل امتیاز بیشتر ، قهرمان گردید.

بهداروند مسئول ورزش صالح شهر در ادامه  از همه مردم صالح شهر ، پیشکسوتان ، مربیان ، سرپرستان و بخصوص جمالپور رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گتوند تشکر و قدردانی کردند.

مسئول ورزش صالح شهر از مسئولین شهرستان نیز درخواست کردند تا نسبت به حل مشکل زمین فوتبال صالح شهر که چندین سال است بلاتکلیف مانده رسیدگی شود.

بهزاد بهداروند یکی از مسئولان برگزاری مسابقات فوتبال در ادامه گفت:

بنده به نیابت از هیئت برگزاری مسابقات فوتبال صالح شهر از تمام سرپرستان ، مربیان و بازیکنان دسته های ورزشی که در مسابقات نوجوانان صالح شهر شرکت کردن و همچنین رئیس ورزش صالح شهر جناب اقای علی بهداروند و اعضاء محترم شورای شهر صالح شهر جناب آقایان محمود بلیوند و امین دادور که روز آخر در مراسم پایانی ما رو تنها نذاشتن و همچنین جناب آقای جمالپور و نصراللهی که از طرف اداره ورزش و جوانان شهرستان گتوند در این مراسم حضور داشتند و در طول مسابقات به ما دلگرمی و یاری رساندن کمال تشکر و قدردانی رو دارم.

جا دارد از اقایان رضا سبزوارزاده و مصطفی اسپره دو تن دیگر از همکاران بنده که در هیئت فوتبال در این مسابقات همکاری کردند کمال قدردانی را بنمایم.

و همچنین از داوران و کمک داوران عزیز که بطور مجانی این مسابقات را قضاوت کردند علی الخصوص آقای علی کیارثی داور بازی پایانی که از شهر هفت تپه تشریف آوردند تشکر کنم.

به گفته تماشاگران و سرپرستان و بازیکنان شرکت کننده در این مسابقات در طول سالهای اخیر این بهترین مسابقاتی بود که بدون کوچکترین حاشیه و کمبودی برگزار شد.

تصاویر بیشتر را در ادامه مطلب ببینید ...



ادامه مطلب
تاريخ : 14 / 5 / 1394برچسب:, | 9 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

به نقل از ایرنا فرمانده سپاه ناحیه گتوند گفت:با اجرای این طرح دانش آموزان در فضایی مناسب توانایی خود را شناسایی و مسوولیت پذیر خواهند شد.
سرهنگ پاسدار مجید کنگری افزود: در این طرح دانش آموزان علاوه بر انجام کار، زندگی در جمع را می آموزند و آموزه های دینی را فرا می گیرند.
غلامرضا استادی مسوول بسیج سازندگی شهرستان گتوند نیز در این آیین هدف از اجرای این طرح را نوسازی و شاداب سازی مدارس توسط دانش آموزان عنوان کرد و افزود: از مزایای مهم این طرح مهارت آموزی دانش آموزان است ضمن اینکه دانش آموزان زمانی که در نوسازی مدارس مشارکت داشته باشند بیشتر از فضای آموزشی خود مراقبت می کنند.
استادی افزود:ساخت وضوخانه وسنگ فرش حیاط مسجد روستای آبید، وضوخانه مسجد روستای میان پیلان دهستان پل پرزین، وضوخانه مسجد شهرک پنجم ،ساخت سرویس بهداشتی مدرسه عشایری روستای آب تاسوله دربخش مرکزی گتوند از جمله فعالیت های دانش آموزان در طرح هجرت در سال گذشته می باشد.
وی به اعزام دوگروه جهادی 22نفره بسیج محلات جهت کمک به خانواده های محروم اشاره کرد و افزود:زیباسازی 12مدرسه در سطح شهرستان گتوند شامل رنگ آمیزی، آبخوری،خط کشی، ساخت یک باب مسجد و ساخت سرویس بهداشتی مدرسه عشایری در شهرک پنجم در بخش مرکزی ،اعزام 560 نفر از حلقه های صالحین نیروهای بسیجی پایگاههای مقاومت تحت عنوان گروههای جهادی به اردوهای یک روزه جهت کمک به محرومان وخانواده های کم درآمد و برداشت محصولات کشاورزی ،کاشت درخت و هرس درختان وکمک عمرانی به دوخانواده تحت پوشش کمیته امداد دربخش عقیلی از جمله برنامه های امسال این طرح در گتوند می باشد.
مسوول بسیج سازندگی شهرستان گتوند افزود : طرح هجرت 3 همه ساله با مشارکت سپاه و آموزش و پرورش و دانش آموزان در ایام تابستان و با هدف بهسازی، تعمیر و مرمت مدارس آغاز و تا اول مهرماه ادامه دارد.



تاريخ : 11 / 5 / 1394برچسب:, | 9 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

برداشت محصول لیموترش از سطح 50 هکتار از باغ های مرکبات شهرستان گتوند آغاز شد.
مدیرجهاد کشاورزی گتوند روز شنبه با اعلام این خبر گفت: برداشت محصول لیموترش تا پایان مهرماه در گتوند ادامه دارد و پیش بینی می شود تا پایان فصل برداشت بیش از 300 تن محصول لیموترش از باغ های مرکبات شهرستان گتوند برداشت شود.
بیژن تاجوند افزود: باغ های لیموترش در شهر سماله ، روستای ایستادگی ، بخش عقیلی و بصورت پراکنده در سایر مناطق گتوند واقع هستند.
مدیر جهاد کشاورزی گتوند مجموع باغ های مرکبات این شهرستان را 300 هکتار عنوان کرد و گفت: محصول لیموترش گتوند علاوه بر عرضه در بازار منطقه به سایر استانها نیز صادر می شود.
شهرستان گتوند به دلیل خاک حاصلخیز از ظرفیت بالایی در زمینه کشت و تولید انواع محصولات به ویژه مرکبات برخوردار می باشد.
نارنج ، پرتقال ، انار ، خرما و انجیر از دیگر محصولات باغی شهرستان گتوند می باشند.
از سطح 32 هزار هکتار اراضی آبی و دیم شهرستان گتوند سالانه 460 هزار تن انواع محصولات از جمله 300 هزار تن سبزی و صیفی تولید و به بازار مصرف سراسر کشور ارسال می گردد.
شهرستان گتوند با 74 هزار نفر جمعیت دارای دو بخش مرکزی و عقیلی می باشد.



تاريخ : 11 / 5 / 1394برچسب:, | 9 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گتوند از تأسیس ۱۴ مؤسسه قرآنی به نیت ۱۴ معصوم در این شهرستان خبر داد

حجت‌الاسلام عبدالرحمن جمال، رئیس اداره تبلیغات اسلامی گتوند از تأسیس ۱۴ مؤسسه قرآنی به نیت ۱۴ معصوم در این شهرستان خبر داد.

حجت‌الاسلام جمال در جلسه شورای اداری شهرستان گتوند با اعلام این خبر افزود: با هدف ساماندهی، بسط و توسعه فعالیت‌های قرآنی، کار ثبت و تأسیس ۱۴ مؤسسه قرآنی به نیت ۱۴ معصوم در این شهرستان آغاز شده است. رئیس اداره تبلیغات اسلامی گتوند بیان کرد: هم‌اکنون مراحل ثبت این مؤسسات توسط دارالقرآن الکریم اداره تبلیغات اسلامی آغاز و در زمینه مکان تأسیس آن‌ها نیز در شهرها و روستاهای تابعه اقداماتی صورت گرفته است.



تاريخ : 11 / 5 / 1394برچسب:, | 9 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش گتوند: اداره آموزش و پرورش گتوند برای دومین سال پیاپی رتبه نخست آموزشی استان خوزستان را کسب کرد.

محمدرضا مهرابی زاده معاونت آموزشی اداره آموزش و پرورش شهرستان گتوند در گفتگو با خبرنگار گتوندنیوز گفت : اداره آموزش و پرورش شهرستان گتوند برای دومین سال پیایپی توانست رتبه اول آموزشی استان خوزستان را کسب نماید.

مهرابی زاده در ادامه افزود : با تحلیل نتایج امتحانات خرداد ماه ۹۴ در سطح استان اداره آموزش و پرورش شهرستان گتوند در امتحانات نهایی سال سوم  رتبه و میانگین اول استان را کسب کرده است.

معاونت آموزشی اداره آموزش و پرورش گتوند اظهار داشت : در مجموعِ رشته های فنی و حرفه ای و رشته های نظری هم در میانگین نمره و هم درصد قبولی رتبه یک استان را کسب کرده ایم که جا دارد از مجموع دبیران ، آموزگاران ، معاون های مدارس و کلیه عوامل آموزش و پرورش تقدیر و تشکر کنم.

آمارها مربوط به کلیه دوره ها می باشد که بدین شرح است:

در دوره ابتدایی در کلیه پایه ها ۹۸ درصد قبولی در خرداد ماه

در دوره اول متوسطه(راهنمایی) :

کلاس اول : درصد قبولی رتبه یک- میانگین نمره رتبه یک

کلاس دوم : درصد قبولی رتبه سوم – میانگین نمره رتبه یک

در دوره دوم متوسطه(دبیرستان):

رشته علوم انسانی : درصد قبولی رتبه یک – میانگین نمره رتبه یک

رشته علوم تجربی: درصد قبولی رتبه یک – میانگین نمره رتبه دوم

رشته ریاضی: درصد قبولی رتبه دوم – میانگین نمره رتبه سوم

رشته های فنی و حرفه ای : درصد قبولی رتبه دوم – میانگین نمره رتبه چهارم



تاريخ : 8 / 5 / 1394برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

به گزارش پیک شوشتر ، دانشگاه آزاد شوشتر با دارا بودن بیش از ۶۰۰ عضو هیات علمی مجرب و با بهره گیری از کلیه امکانات آموزشی، پژوهشی، کتابخانه های مجهز، مراکز اینترنت، کارگاه ها و آزمایشگاه ها ی پیشرفته، خوابگاههای دانشجویی ، استخر ، سالن های ورزشی مدرن ، سرویس ایاب و ذهاب، تقسیط شهریه، وام های کوتاه مدت و بلند مدت و بازپرداخت پس از فراغت از تحصیل و دیگر امکانات رفاهی به عنوان تنها دانشگاه جامع جنوب وجنوب غرب کشور در مقاطع کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته بصورت بدون آزمون جهت نیمسال اول سال تحصیلی ۹۵-۹۴ پذیرای دانشجویان و داوطلبان ادامه تحصیل می باشد.

داوطلبان جهت ثبت نام و اعلام نتایج می توانند به سایت معاونت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به آدرسwww.azmoon.org مراجعه نموده و با تهیه کارت اعتباری ثبت نام خود را به صورت الکترونیکی انجام دهند و کد رهگیری ثبت نام را دریافت و در زمان ثبت نام نهایی که متعاقبا اعلام خواهد شد ، به صورت حضوری به دانشگاه مراجعه و با تحویل مدارک ثبت نام نهایی خود را انجام دهند.

یادآور میشود که کلیه رشته های تحصیلی کاردانی و کارشناسی این واحد دانشگاهی بدون آزمون میباشد .



تاريخ : 8 / 5 / 1394برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

کاووس مقامی روز دوشنبه در گفتگو با ایرنا افزود:این عملیات شامل احداث جوی و جدول بندی ، زیرسازی خیابانها از جمله خاکبرداری ، قیر و آسفالت به همراه پیاده رو سازی معابر ، احداث ایستگاه مسافر و احداث پارک کودک می باشد که با صرف اعتباری افزون بر پنج میلیارد ریال از محل ماده 180 و اعتبارات استانی آغاز شده و تا پایان مردادماه ادامه دارد.
وی با اشاره به اینکه اعتبارات در نظر گرفته شده بر اساس نیاز روستاها اولویت بندی شده و با نظارت بخشداری هزینه می شود گفت:طرح هادی روستایی با هدف بهسازی محیط روستا، هدفمند کردن ساخت و سازها ، تسهیل در عبور و مرور و ایجاد بستر توسعه همه جانبه و تسهیل در ارائه خدمات دیگر دستگاه های اجرایی انجام می شود و نگاهی جامع و همه جانبه به همه نیازهای روستا دارد.
مقامی هدف بنیاد مسکن را تثبیت کانون های جمعیتی، جلوگیری از مهاجرت بی رویه روستاییان، ماندگاری جمعیت در روستا و کانون های تولید همچنین افزایش سطح بهداشت محیط روستایی عنوان کرد.
شهرک پنجم با یکهزار و 711 نفر جمعیت و 338 خانوار در بخش مرکزی و روستای بدیل با یکهزار نفر جمعیت شامل 252 خانوار در بخش عقیلی شهرستان گتوند قرار دارند.
شهرستان گتوند با 74 هزار نفر جمعیت دارای دو بخش مرکزی و عقیلی می باشد.



به نقل از ایرنا پرویز رضایی روز دوشنبه در دومین جلسه نشست شورای پشتیبانی سوادآموزی در سالن جلسات فرمانداری گتوند به رشد علمی و فناوری در کشور اشاره کرد و ریشه کردن بیسوادی را یک مسئله مهم دانست و گفت:ریشه کنی بی سوادی وظیفه ای همگانی است و همه مردم و دستگاه های اجرایی باید در این زمینه مشارکت کنند.
وی با اشاره به اینکه دولت تمهیدات ویژه ای در این خصوص اندیشیده است افزود: یکی از راهکارهای مهم درشهرستان گتوند در زمینه ریشه کنی بیسوادی ترویج و ترغیب بیسوادان به شرکت در کلاس های سواد آموزی و استفاده از تمام ظرفیت دستگاههای اجرایی و سازمان های مردم نهاد می باشد.
رضایی گفت:مسوولان ادارات وظیفه دارند برنامه های دولت در زمینه ریشه کنی بیسوادی را درجهت خدمت رسانی به مردم به نحو مطلوب انجام دهند ضمن اینکه دهیاران وشوراها برای شناسایی افراد بیسواد با آموزش و پرورش همکاری داشته باشند.
جهانگیر حیدری پور بخشدار مرکزی گتوند نیز در این نشست با تاکید به همکاری ادارات ومردم جهت ریشه کنی بیسوادی افزود: تلاش به منظور ریشه کنی بیسوادی در شهرستان گتوند باید به جد پیگیری شود و این وظیفه خطیر بر عهده مسوولان و مردم است.
وی افزود:اقدامات خوبی در این سال ها در زمینه سوادآموزی در شهرستان گتوند انجام شده است و تلاش می شود تا پایان سال 94 ریشه کنی بیسوادی در این شهرستان را جشن بگیریم.
بخشدارمرکزی گتوند به شوراها ودهیاران وافراد متقاضی سواد آموزی شهرستان اعلام کرد با مراجعه به آموزش و پرورش از مزایای این طرح بهره مند شوند.
از دو هزار و 246 بیسواد شناسایی شده در شهرستان گتوند تعداد یکهزار و 100 نفر امسال باسواد می شوند.
سال گذشته نیز 389 نفر در شهرستان گتوند باسواد شدند.
نرخ بیسوادی در شهرستان 76 هزار نفری گتوند 1.3 درصد اعلام شده است.



تاريخ : 7 / 5 / 1394برچسب:, | 11 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

گتوندنیوز : مسئول فوریت های پزشکی گتوند : شب گذشته دو دستگاه پراید در مسیر گتوند – شوشتر ( سه راهی روستای عوضعلی ) ، به صورت رخ به رخ ( شاخ به شاخ ) با هم برخورد کردند.

به گزارشگتوندنیوز پیروز محمودی کیا مسئول فوریت های پزشکی شهرستان گتوند در گفتگو با خبرنگار ما گفت : شب گذشته دو دستگاه پراید در مسیر گتوند – شوشتر ( سه راهی روستای عوضعلی ) به صورت رخ به رخ ( شاخ به شاخ ) با هم برخورد کردند.

محمودی کیا افزود : خودروها تک سرنشین بوده اند که رانندگان هر دو خودرو آسیب دیده و به درمانگاه گتوند منتقل  شدند .

وی همچنین بیان داشت :هر دو راننده حال عمومی نسبتا مساعدی دارند ولی ممکن است تا لحظاتی دیگر جهت اطمینان از وضع سلامتی آنها به بیمارستان دزفول منتقل شوند.

لازم به ذکر است در محل این تصادف در تاریخ ۳۰ اردیبهشت یک دستگاه مینی بوس و یک دستگاه پیکان نیز تصادف کردند و همین امر هشداری است به مسولین امر تا با تدابیر خود از تصادفات دیگر در این مکان جلوگیری نمایند.

عکس واقعی نمی باشد.



اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال نوجوانان از روز  جمعه دوم مردادماه در آکادمی ملی فوتبال آغاز می شود.
به گزارش سایت رسمی فدراسیون، تیم ملی فوتبال نوجوانان که خود را برای مسابقات مقدماتی قهرمانی آسیا آماده می کند، اردوی جدید خود را از روز جمعه دوم مردادماه آغاز می کند. بر همین اساس از سوی حمید علیدوستی، سرمربی 25 بازیکن به این اردو دعوت شدند. 
اسامی بازیکنان دعوت شده به شرح زیر است:
مازندران: عارف محمدعلی پور، امیرحسین اسماعیل زاده
تهران: ، مهرداد زارعی، طاها شریعتی، علیرضا انصاری، علیرضا سرداری، محمدرضا داوری، عرفان صادقی اصل،  سعید آهنی، عبدالرئوف نجاری، امیرحسین خدا مرادی،  امیرحسین حسین پور
اصفهان: محسن معظمی گودرزی، امیرسامان رنجبر، مهرداد عباسی
خوزستان: محمد شریفی، وحید نامداری، معراج اسماعیلی، علیرضا سواری، علی غلام زاده، محمدرضا غبیشاوی، ایمان عالی نژاد
هرمزگان: محمد قادری، محمد امین رضایی
گیلان: مبین عشایر
لازم به توضیح است، این اردو تا 7 مردادماه ادامه خواهد داشت و بازیکنان دعوت شده باید راس ساعت 12 روز جمعه  دوم مردادماه با حضور در هتل آکادمی خود را به کادرفنی معرفی کنند.


تاريخ : 3 / 5 / 1394برچسب:, | 10 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

تصادف مرگبار وانت و ۲۰۶ در گتوند+تصاویر

گتوندنیوز: بر اثر برخورد یک دستگاه وانت بار با یک پژو ۲۰۶ در مسیر گتوند – شوشتر  راننده خودروی وانت بار جان خود را از دست داد.

IMG-20150725-WA0007به گزارش گتوندنیوز لحظاتی پیش بر اثر یک دستگاه خودروی وانت بار با پژو ۲۰۶ که منجر به نصف شدن خودروی وانت شده بود یک نفر(راننده وانت) جان خود را از دست داد.

این حادثه در مسیر گتوند-شوشتر و نزدیک شهر جنت مکان رخ داد که شدت حادثه منجر به فوت راننده وانت بار شد.

به گفته شاهادان عینی مقصر این حادثه دلخراش خودروی وانت بار بوده و راننده پژو به دلیل بستن کمربند ایمنی و داشتن کیسه هوا جان سالم به در برده  ولی تا کنون از منابع رسمی جزییاتی اعلام نشده است.

 

 

 

IMG-20150725-WA0008

IMG-20150725-WA0009لطفا عکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببینید...



ادامه مطلب

گتوندنیوز: امام جمعه گتوند: شعار همیشگی و همچنین یکی از اصول اصلی انقلاب ما نابودی اسرائیل است .

IMG_9487-300x294به گزارش گتوندنیوز حجت الاسلام و المسلمین محمد علی شاه آبادی امام جمعه گتوند در خطبه های نماز جمعه گفت : ایران نقش کلیدی خود را با امضای توافق نامه هسته ای به رخ همه کشید و جدای از امضای این توافق نامه آن چیزی که نمود بیشتری داشته منطق و صلح طلبی دولت و تیم مذاکره کننده ما بوده و این مقاومت در برابر استکبار بسیار ارزشمند است.

حجت الاسلام و المسلمین شاه آبادی در خصوص سفر هیات آلمانی به ایران و اظهارات معاون صدر اعظم آلمان بیان کرد : زیگمار گابریل معاون صدر اعظم آلمان قبل از سفر خود به ایران و همچنین در تهران دهن کجی کرده و گفته که اگر ایران خواهان روابط بیشتر با آلمان است باید رابطه خود را با اسرائیل بهبود ببخشد.

وی تاکید کرد : این جسارت معاون صدر اعظم آلمان باید پاسخ داده شود زیرا شعار همیشگی و همچنین یکی از اصول اصلی انقلاب ما نابودی اسرائیل است و بدانند که در راس این حکومت فرزند حیدر کرار قرار دارد ، شخصیتی برگرفته از مکتب امام خمینی که حرف اول و آخرش نابودی اسرائیل بوده است.

خطیب نماز جمعه گتوند افزود :معاون صدراعظم آلمان اظهار نظراتی در خصوص حقوق بشر در ایران کرده است که باید به او گفت که اگر شما از حقوق بشر سر در می آورید چرا صحبتی از کشتار مردم ، کودکان و غیر نظامی های یمن نمی کنید؟  چرا از جنایاتی که در عراق ، سوریه ، لیبی و بحرین صورت می گیرد صحبتی نمی کنید ؟ آیا اینها حقوق بشر نیستند؟

حجت الاسلام و المسلمین شاه آبادی در پایان بیان داشت : رهبر معظم انقلاب به رئیس جمهور امریکا می گویند لاف در غربی میزنید ، حالا یک وِز وِز ضعیفِ امثال شاه سلمان عربستانی وهابی می خواهد ایران را تهدید کند ، یکی نیست بگوید بیچاره شما هنوز در منجلاب یمن مثل الاغ گیر کرده اید پس در مقابل ایران عرض اندام نکنید.