رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر درجمع اعضای هیات علمی ضمن تاکید بر دیدگاه فراقومی وفراجناحی ،  آمادگی خود را جهت استفاده ازهمه ظرفیتهای موجود وایده های نو اعلام کرد.

غفارپوربختیار که درجمع هیات رئیسه واعضای هیات علمی سخن می گفت با اشاره به دوره های تلخ وشیرینی که واحد شوشتر پشت سرگذاشته است از عزم خود در هموارکردن راههای پیشرفت این واحد خبرداد وگفت: اکنون دیگر فرصت شعاردادن ومحدود ماندن درتعارفات دست وپاگیر  را نداریم وزمان عمل وحرکت هدفدار روبه جلو فرارسیده است وهمه عناصر خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر فراخور تخصص، جایگاه و وظیفه خود باید همدل وهمراه تلاش کنند تا این دانشگاه به نقطه طلایی خود برسد.

وی برون رفت واحد ازدغدغه های مالی، کاهش قابل توجه وابستگی به شهریه دانشجویی ، توسعه تحصیلات تکمیلی، ارتقای رفاه دانشجویی وکیفیت آموزشی را بخشی ازافق برنامه های اینده خود عنوان وخاطرنشان کرد اهداف این واحد دانشگاهی جز با همکاری وتلاش ایثارگرانه همه مسؤلان، کارکنان واعضای هیات علمی محقق نخواهدشد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر ارتباطات گسترده دانشگاه با مراکز مختلف اداری، فرهنگی ، علمی ، پژوهشی ودانشگاهی را یکی از مهمترین  عوامل توسعه وموفقیت دانشگاه دانست وخاطرنشان کرد ضمن اینکه در دانشگاه به روی همگان بازخواهد بود ، دانشگاه نیز تعاملات گسترده ای را با سایر نهادها چه درسطح شهرستان وجه در سطح استان ومرکز خواهد داشت.

پوربختیار ضمن تاکید بر استقبال از ایده ها وافکار نو در مسیر افق روش دانشگاه خاطرنشان کرد از تجارب خوب مدیران گذشته بهره مندمی شویم  واز ایده های نو وبکر نیروهای جوان استفاده خواهیم کرد.

دراین نشست مواردی همچون، ضرورت بازنگری در فعال کردن کلاسهادر روزهای آخرهفته، توجه به طرحهای اقتصادی زود بازده، تلاش جدی در اخذ مجوز تاسیس رشته های کاربردی بین رشته ای، عنایت ویژه به تاسیس رشته های جدید وکاربردی درمقطع کارشناسی ارشد ودکترای تخصصی، لزوم مدیریت بر امکانات وتجهیزات وجلوگیری از اصراف ونیز تلاش در چابکی وبه روزبودن طرح شد.



تاريخ : 23 / 9 / 1393برچسب:, | 11 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

حجت‌الاسلام سید محمد سادات ابراهیمی درباره شوری آب کارون پس از آب‌گیری سد گتوند علیا اظهار کرد: وزارت نیرو در نامه‌ای به صورت مکتوب نوشته است که این موضوع تأثیری بر کشاورزی منطقه ندارد، از طرف دیگر ۲ طرح کوتاه مدت و بلند مدت برای مهار نمک در سد گتوند دارند.

 نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هیچ‌کس منکر وجود نمک در سد گتوند نیست، اضافه کرد: برای مهار نمک راهکار کوتاه مدت این است که با ریختن چند لایه سنگ و گچ بر روی توده نمک آن را علاج بخشند که این کار انجام شد.

 وی ادامه داد: راه دوم و بلند مدت نیز این است چند لوله در زیر سد تعبیه کنند تا نمک ته نشین شده در سد را به طرف پتروشیمی‌های جنوب هدایت کنند که انجام ۱۰ کیلومتر از این پروژه به مناقصه گذاشته شده و قرار است قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا این طرح را اجرایی کند.

 حجت‌الاسلام سادات ابراهیمی انتقال نمک سد گتوند به پتروشیمی‌ها را یک از اقدامات مهم کاهش شوری آب کارون عنوان کرد و افزود: برآورد اولیه صورت گرفته و این پروژه نیازمند ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار است اما وزارت نیرو در اجرای این پروژه کوتاهی کرده، بنابراین ضرورت دارد این وزارت خانه در ادامه پروژه ساخت سد به این وظیفه خود نیز عمل کند.



ادامه مطلب
تاريخ : 23 / 9 / 1393برچسب:, | 11 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

نماینده مردم گتوند و شوشتر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که حقوق بشر ابزار زورگویی و ستم استعمارگران به کشورهای مستضعف است، گفت: سازمان های حقوق بشر در جهت حفظ منافع آمریکا عمل کرده و در مقابل جنگ و خونریزی عکس العملی از خود نشان نمی دهد.

 

حجت الاسلام سید محمد سادات ابراهیمی، نماینده مردم گتوند و شوشتر در مجلس شورای اسلامی، در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران، با اشاره به عملکرد سازمان حقوق بشر که سبب خفت و خواری آن در جامعه بین المللی شده است، اظهار داشت: اقدام های سازمان حقوق بشر موجب ناامیدی بشریت نسبت به کارآیی این سازمان شده است.

 حجت الاسلام سادات ابراهیمی با بیان این که حقوق بشر ابزاری برای زورگویی و استبداد استعمارگران به کشورهای ستم دیده است، ابرازداشت: کشورهای استعمارگر براساس نقشه های خود تعریف و تفسیرهای گوناگونی از حقوق بشر دارند.



ادامه مطلب
تاريخ : 23 / 9 / 1393برچسب:, | 10 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

قرآن کریم : الذین یقیمون الصلوه و مما رزقنا هم یوقنون .

مومنین واقعی کسانی هستند که نماز را به پا میدارند و آنچه روزیشان کردیم به فقرا انفاق می کنند .

حسین چلوی زاده مسئول برگزاری این نمایشگاه در گفتگویی با ما گفت : با توجه به علاقه خود در مباحث وکارهای فرهنگی و با تلاش مسئولین ، شورای اسلامی و شهرداری صالح شهر ، آقای پرده شناس مسئول صندوق شهدای صالح شهر بالاخص حسن خسروزاده فرمانده حوزه یکم امام حسین (ع) ، محمد علی اسدی رئیس اداره ارشاد اسلامی شهرستان و همچنین آقای جمالپور رئیس تربیت بدنی شهرستان توانستیم این نمایشگاه را برگزار نمائیم .

چلوی زاده در ادامه افزود : این نمایشگاه شامل کتاب های متنوع و بسته های فرهنگی با 20 درصد تخفیف برگزار گردید که استقبال خوبی هم شد .

مسئول برگزاری این نمایشگاه ازمسئولین خواست که در کارهای فرهنگی نهایت همکاری را با جوانان داشته باشند تا بتوانند کارهای فرهنگی را در سطح وسیعتری انجام دهند .

در پایان از حضور و استقبال مردم فرهنگ دوست صالح شهر تشکر و قدردانی می نمایم .



تاريخ : 23 / 9 / 1393برچسب:, | 10 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

روز گذشته بمناسبت اربعین حسینی و شهادت اباعبدا... و یاران با وفایش مراسم با شکوهی در مساجد و حسینیه های صالح شهر برگزار گردید .

این مراسمات از شب اربعین  با مداحی و سخنرانی آغاز گردیده بود ، و صبح و عصر روز گذشته هیئت ها و دسته جات سینه زنی و زنجیر زنی بصورت  کاروانی از مساجد و حسینیه های خود به سمت گلزار شهدای علی پهونده صالح شهر حرکت نمودند .

مراسم اربعین حسینی در صالح شهر هرساله همزمان با سایر شهرهای کشور با حضور پرشور و گسترده مردم برگزار می گردد .



تاريخ : 23 / 9 / 1393برچسب:, | 10 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

حیدری پور بخشدار مرکزی گتوند : امام حسین (ع) برای اجرای امر به معروف و نهی از منکر قیام کرد.

مراسم سوگواری اربعین حسینی در شهرک پنجم از توابع بخش مرکزی شهرستان گتوند با همکاری امور کتابخانه های گتوند و شورا و دهیاری و با حضور گسترده اهالی شهرک پنجم و با سخنرانی حاج آقا وفایی پور از روحانیون منطقه همراه با نوحه خوانی و مداحی و شعر عاشورایی با گویش محلی برگزار گردید .

حیدری پور بخشدار محترم مرکزی شهرستان گتوند در گفتگویی با ما ضمن تسلیت بمناسبت اربعین سرور و سالار شهیدان به تمامی شیعیان جهان ، گفت : برای شهادت امام حسین (ع) حرارت و گرمایی در دلهای مؤمنان است که هرگز سرد و خاموش نمی شود.

وی با اشاره به اصل قیام عاشورا و هدف آن افزود: امر به معروف و نهی از منکر آموزه‌ای از قیام عاشورا است که باید در زندگی امروز ما نیز ورود پیدا کند و تمامی ابعاد زندگی ما را دربر بگیرد.

محمدی با بیان اینکه، عامل اصلی و مهم قیام امام حسین(ع) لزوم حمایت همه‌جانبه برای گسترش فرهنگ امر‌به‌معروف و نهی از منکر بود، افزود: امام حسین (ع) برای اجرای امر به معروف و نهی از منکر قیام کرد.

بخشدار مرکزی شهرستان در ادامه خواستار توجه توجه بیشتر نهادهای فرهنگی همانند اداره ارشاد اسلامی ، سازمان تبلیغات ، حوزه مقاومت بسیج روستایی و شهری و تربیت بدنی در خدمت رسانی و گسترش فعالیتهای فرهنگی در سطح این روستا و سایر روستاهای شهرستان شد .



ابدی و ابدی

یک سال گذشت

و جوانه های امید یادشان

نامشان

و قصه قصه ی کوچکشان

از یادمان نرفت

و یادمان

بیادشان

ابدی و ابدی شد.

                                   صابر خوشبین صفت

 

بعد از شما زمین هم آلاله ای نرویید

ای لاله های خاکی آیا شما چه بودید؟

در فکر و یاد دنیا آهنگ یاد گلها

یادی که زندگی هم بی یاد او نخندید.

                                   صابر خوشبین صفت



تاريخ : 18 / 9 / 1393برچسب:, | 12 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان گتوند در مورخ 15 آذرماه نمایشگاه کتاب با تخفیف 50%  در محل فرهنگسرای اندیشه اداره فرهنگ وارشاداسلامی گتوند افتتاح گردید.

محمد علی اسدی رییس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی بیان داشتند: کتاب و کتابخوانی زیرساخت توسعه و پیشرفت در هر کشوری است و مطالعه کتاب، منشأ اندیشه است و تقویت فکر و اندیشه درخت علم و دانش را تناور می‌کند.

وی افزود: این نمایشگاه‌ با هدف جذب مخاطب و ترغیب او به کتابخوانی  و همچنین دسترسی آسان و با هزینه کم برای عموم برگزار شده تا جوانان، دانش‌آموزان، دانشجویان بتوانند کتاب‌های مورد نیاز خود را به راحتی از این نمایشگاه‌ با تخفیف ویژه دریافت کنند.

گفتنی است: این نمایشگاه شامل 2000 جلد کتاب با عناوین متنوع ،  و بمدت یک هفته از ساعت 30/7 تا 18 عصر برای علاقمندان به کتاب وکتابخوانی در محل  اداره فرهنگ وارشاد اسلامی دایر می باشد.



*مدير کميته امداد امام خميني (ره) شهرستان شوشتر گفت: ۷۰ ميليون ريال نماينده شهرستان هاي گتوند و شوشتر در مجلس شوراي اسلامي به مددجويان تحت حمايت کميته امداد اين شهرستان مساعدت کرده است.
بيژن بليوند در اين خصوص اظهار داشت: با ارائه گزارشي از وضع معيشتي و نيازمندي هاي مددجويان کميته امداد امام خميني (ره) به نماينده اين شهرستان و پيگيري هاي به عمل آمده مبلغ ۷۰ ميليون ريال از طريق وزارت نفت به اين نهاد اهدا شد.
بليوند در ادامه افزود: مسئولين و نماينده اين شهرستان در خصوص کمک به مددجويان از هيچ اقدامي فروگذاري نمي کنند و تمام تلاش خود را در جهت کمک به مددجويان تحت حمايت کميته امداد به کار مي گيرند.


تاريخ : 17 / 9 / 1393برچسب:, | 12 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

به ياد جان باختگان سانحه تصادف آذرماه 1392

  سالي گذشت

سالي گذشت، شب آمد و روز شد نيــامــدي                        از ديده ام به جاي اشك، خون چكيد نيامدي

روزي كه خط نگاهم بر قامت جاده مي خزيد                           جاده شرمگين بهت نگاهم باز هم نيـامدي

خزان برفت و سردي  دي چه ناجوانمرد است                          من به اميد گرمي نگاهت، باز هم نيــامدي

گفتم بهار مي آيد و عيد و ديدارها تازه شود                          عيد آمد و خانه در غمت ماتم سرا، نيـامدي

گرما رسيد و من در كوير عطشناك نبودنت                           پياده به جستجوي آب حيات ،باز هم نيامدي

روزي كه گل وجودم در انتظار تو مي پ‍‍ژمرد                          سنگ هم به حال من گريست باز هم نيامدي

چشمم به خواب و خيالم حيران كوچه ها                            تو براي ديدنم حتي به خواب هم نيـــامدي

گفتي قلم سلاح من و با جهل مي جنــگم                           قلم روي ميز ماند و خشكيد باز هم نيـامدي

تو گفتي دفتر خاطراتم مرور كن مي آيــم                             آهسته ورق زدم و تمام شد باز هم نيـامدي

خسته ام از تكرار روزها و شب هاي انتظار                            عبور ثانيه ها چه سنگين شد باز هم نيامدي

گفتي سپيده مي روم  و غروب مي آيـــم                            دلم گرفت ز تكرار غروبها باز هم نيـــامدي

گفتم بماني و عصاي روزگار پيري ام باشي                          با رفتنت زندگي فراموش شد باز هم نيامـدي

 

شاعر:سركار خانم زهرا فرهمند



تاريخ : 16 / 9 / 1393برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

طرح خط تولید تیوپ موتورسیکلت با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد ریال امروز در شهرستان گتوند به بهره برداری رسید.

 به نقل از واحد مرکزی خبر مدیر عامل شرکت لاستیک خوزستان گفت: با اجرای این طرح میزان تولید محصولات این شرکت سالانه به بیش از چهار هزار و 500 تن افزایش پیدا می کند.
امیر صادقی افزود: با بهره برداری از این خط تولید برای 130 نفر اشتغالزایی ایجاد شده است.
وی همچنین گفت: خط توسعه تولید تایر تمام استیل کامیونی و استیل بـِلت سواری در سال آینده آغاز می شود و افزود: در این طرح برای 700 نفر اشتغالزایی پیش بینی شده است.
شرکت لاستیک خوزستان در سال1376 به عنوان یکی از طرح های مصوب صنایع با هدف اشتغالزایی و کاهش واردات تیوپ و لاستیک در شهرستان گتوند به بهره برداری رسید.
در این شرکت انواع تیوپ خودروهای سواری ، وانتی ، باری و کشاورزی تولید می شود.

گفتنی است این شرکت پس از سفر مقام معظم رهبری در سال 1375 برای توسعه شهرستان گتوند در نظر گرفته شد.

 



به گزارش روابط عمومی شهرداری صالح شهر، مهندس رستمی در حاشیه بازدید از پروژه های در دست احداث شهرداری، اظهار داشت طی هماهنگی های انجام شده، میزان پیشرفت پروژه هایی که عملیات اجرایی آنها از چندی پیش شروع شده ، بررسی ودر حال پیگیری می باشند.

پروژه پل گلزار شهدا-پروژه زیرگذر –پروژه بهسازی معابر مسکن مهر و خیابانهای بهار ،فردوسی ،خیابان شهید بهشتی و بلوار انرژی (زمین های واگذاری بنیاد مسکن)-پروژه تکمیل ساماندهی ورودی شهر و احداث نمازخانه در پارک ورودی شهر جزء کارهای عمرانی این شهرداری می باشند.

در این میان مهندس رستمی  در خصوص پروژه زیرسازی خیابانهای مسکن مهر  که کار آن دردست اجراست و پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته است گفت: با توجه به واگذاری زمین های مسکن مهر و ساخت وساز توسط متقاضیان وساکن شدن اکثریت در منازل و جهت رفاه حال شهروندان عملیات اجرایی آن شروع شده یکی از اقدامات خوبی است که عملیات زیرسازی و جدول کاری و خاکریزی انجام شده و در  حال انجام است که امید است هرچه زودتر به اتمام و بهره برداری برسد.

وی همچنین به زیر سازی خیابانهای  بهار ، فردوسی شهید بهشتی و بلوار انرژی (زمین های واگذاری بنیاد مسکن) اشاره کرد و افزود عملیات زیرسازی  با هدف تسهیل در عبور و مرور شهروندان و بهسازی وآسفالت محل زندگی ساکنین این منطقه و با نظارت شهرداری در حال اجرء می باشد که مرحله آسفالت آن که حدود 17 هزار متر مربع می باشد بزودی عملیاتی و مورد بهــره برداری قرار می گیرد.

شهردار صالح شهر در خصوص تکمیل پروژه ساماندهی ورودی شهر اظهار داشت  عملیات اجرایی پروژه حدود چهار هکتار، شامل اجرای آب خام، خاکبرداری ،خاک ریزی ،جدول کاری و نصب پایه های تلسکوپی جهت روشنایی ، احداث زمین ورزشی مصنوعی و زمین بازی می باشد. وی اظهار امیدواری کردند که تا پایان سال 94 به بهره برداری کامل برسد .با تکمیل این پروژه سرانه فضای سبز شهر به 12 متر خواهد رسید.

 مهندس رستمی  در آخر از همکاری و مساعدت همه مسئولین شهرستان و اهالی ولایتمدار و شهیدپرور صالح شهر در اجرای پروژه های عمرانی شهرداری تقدیر و تشکر کردند و اظهار امیدواری کرد که پروژه های مختلف و درحال اجراء توسط شهرداری برابر برنامه زمانبندی مقرر انجام گردند تا شهروندان محترم بتوانند از خدمات آنها برخوردار شوند.

عکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببینید ...



ادامه مطلب
تاريخ : 15 / 9 / 1393برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

غفار پوربختیار که پیش‌تر سمت معاونت پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر را بر عهده داشت به سمت ریاست این دانشگاه منصوب شد.

دکتر پوربختیار که چندین کتاب و مقالات پژوهشی دز زمینه های تاریخی و قوم بزرگ بختیاری دارد ، به مدت دو سال به این سمت انتخاب‌ شده است و قرار شده تا در راستای بهبود تحصیلات تکمیلی و ارتقای جایگاه ساختاری این دانشگاه تلاش کند.

گفتنی است که در نشریه شماره 6 شاهد صالح شهر گفتگویی با دکتر پوربختیار صورت گرفته که در زیر میتوانید این گفتگو را دانلود نمایید .

 

http://persiandrive.com/358559

 



حجه الاسلام عباس حسنی امام جمعه ی موقت شهرستان گتوند در خطبه های امروز نماز جمعه گفت :حرکت ۱۶ آذر بوسیله آگاهی ، بیداری ، بصیرت و شناخت دشمن صورت گرفت و بوسیله این عوامل برنامه ریزی های فریبانه دشمن را شناخته  و با مقاومت ایستادگی کردند تا این حرکت در نهایت منجر به پیروزی انقلاب شد لذا دانشجویان باید به آرمان گرایی که همان شناخت هدف است و همیشه مورد توجه رهبر انقلاب بوده توجه نمایید .

حسنی به دانشجویان تاکید کرد : در دانشگاه ها در امر انتخاب استاد با شناخت و بصیرت اساتیدی را که دارای ارزشهای انقلابی هستند را انتخاب نمایید.

وی با اشاراه به بحث تشکیل شورای عالی انقلاب فرهنگی تصریح کرد رهبر انقلاب این شورا را بعنوان قرارگاه فرهنگی معرفی کرده به همین دلیل این شورا باید با شناخت ضعف های فرهنگی اقدام به کارهای ریشه ای و اساسی بکند و از امور زودگذر که در جامعه مثل یک مسکن که فقط تسکین دهنده هست خودداری کند.

وی تصریح کرد : هیچ حکومتی به اندازه اسلام ملاحضه حقوق بشر را نکرده است و این قوانین را اسلام بیان کرده ولی غربی ها فریادش را می زنند و می خواهند به این وسیله ملت های ضعیف را به زیر سلطه خود به خاک و خون بکشند و بعد دم از حقوق بشر بزنند.

امام جمعه ی موقت در پایان به بحث حقوق بشر اشاره کرد و بیان داشت امروز مدعیان حقوق بشر در دنیا خود بزرگترین ناقضان حقوق بشر هستند و امروز جنایات داعش و اسرائیل بر کسی پوشیده و پنهان نیست ، با وجود این جنایات در جامعه جهانی فریاد می زنند که ایران ناقض حقوق بشر است.



تاريخ : 10 / 9 / 1393برچسب:, | 13 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

روز گذشته کلاس های آموزش ایمنی گاز به همت مسئولین و کارکنان اداره گاز صالح شهر در مدارس این شهر برگزار گردید .

این کلاس ها که توسط کریم احمدی ، محمود بلیوند و عباس جمالپور برگزار گردیده بود ، در خصوص دانستنی های گاز از جمله مصرف بهینه ، توجه به نکات ایمنی در زمان مصرف ، ایمنی دودکش گازهای سمی و ...  بصورت تصویری و استفاده از وسایل ایمنی ، آموزش داده شد .

ان شاء ا.. که این دانش آموزان با بهره گیری از این نکات ، بتوانند زمستانی بی خطر را پشت سر بگذارند .

چند نکته ایمنی :

- ابتدای استفاده از گاز و بخاری در زمستان می بایستی دودکش ها را از پشت بام چک کرده تا مسدود نباشند .

- نصب آبگرم گازی در جایی که هوای کافی جریان ندارد اعم از حمام ، رختکن ، سرویس های بهداشتی خطرناک و ممنوع است.

- استفاده از اجاق گاز برای گرم کردن خانه بسیار خطرناک است و موجب انتشار گاز سمی و کشنده ی مونو اکسید کربن در خانه میشود .

- بعد از خروج از خانه می بایستی شیر اصلی گاز بسته شود .

لطفاً عکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببینید ...



ادامه مطلب
تاريخ : 10 / 9 / 1393برچسب:, | 11 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

به نقل از طلوع صالح شهر http://banoosaleh.blogfa.com/post/84

عصر ما ، عصر تبليغات است ؛ 

عصري كه مي توان سياه را سفيد نمايش داد و سفيد را سياه .  

عصري كه در آن عده اي توانسته اند باطل خود را حق جلوه دهند و چه خسران ديده ايم ما ،اگر نتوانيم آنگونه كه شايسته است حقمان را به عرصه ي ظهور درآوريم.  

در عصر ما ، رسانه ها پادشاهند . سلاطين عصر ما كساني هستند كه بتوانند بيشتر از ديگران ، افكار جامعه را به سمت خود ميل دهند .

و در اين عصر ، شما هم پادشاهيد و محدوده ي فرمانروايي تان دنياي افكار و انديشه هاي كودكان است، دنيايي كه با وجود كوچكي اش، دنيايي است بس عظيم ، چرا كه يك تفكر مي تواند جهاني را تغيير دهد .

شما مديران و مربيان محترم ، نيمي از عمر فكري كودكان اين سرزمين را در يك دوره زماني مشخص در اختيار داريد . موقعيتي بس عظيم كه آرزوي بسياري از غول هاي فرهنگي دنياست ،  همانها كه با هزينه كردن مبالغ فراوان ، سعي در توليد معجون هاي متنوع فرهنگي و تزريق آن به شريانهاي حياتي فرهنگ جهاني دارند .

لطفاً متن بیشتر را در ادامه مطلب ببینید ....



ادامه مطلب
تاريخ : 8 / 9 / 1393برچسب:, | 14 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

شروع عملیات آسفالت زیر گذر و تردد از آن به زودی

پروژه زیر گذر صالح شهر که از چند ماه پیش کلید خورده بود با پایان زیر سازی و خاک ریزی آن از امروز عملیات قیر پاشی و آسفالت آن آغاز گردید .

این پروژه که یکی از بهترین پروژه های شهرداری و شورای اسلامی صالح شهر در سال 93 می باشد ، مسیر صالح شهر را به سمت جاده اصلی شهرستان شوشتر ، کشت و صنعت کارون و گلزار شهدای علی پهونده صالح شهر وصل خواهد کرد .

گفتنی است این پروژه و تردد خودرو ها در این مسیر می تواند ایمنی ورودی شهر را بالا برده و حادثه را در این محور به حداقل برساند .

قابل ذکر است که با پایان یافتن این عملیات ، شهروندان جهت تردد از این مسیر استفاده نمایند و از تردد در مسیر جاده اصلی به سمت شوشتر (بین دو جاده) خودداری نمایند .

لطفاً عکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببینید ...



ادامه مطلب
تاريخ : 8 / 9 / 1393برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

برگزاری مراسم گرامیداشت شهدای کربلا و تجلیل طفل معصوم حضرت رقیه (س) در صالح شهر

عکس : حجت عبدالهی



به نفل از روابط عمومی اداره جهاد کشاورزی شهرستان گتوند صبح پنجشنبه زیارت پر فیض عاشورا برگزار گردید .

در این مراسم که جمع کثیری از مسئولین محترم ادارات شهرستان گتوند از جمله معاونت محترم فرمانداری شهرستان ، مدیریت جهاد کشاورزی ، رئیس محترم اداره ارشاد و همچنین مدیریت منابع طبیعی حضور داشتند ، زیارت عاشورا توسط حاج آقا حسنی مشاور فرهنگی جهاد کشاورزی و امام جمعه موقت شهرستان گتوند قرائت گردید .

روابط عمومی اداره جهاد کشاورزی در ادامه ضمن تشکر از زحمات امام جماعت موقت شهرستان افزود از شروع ماه مبارک رمضان تا کنون تمام ایام هفته در این اداره نماز جماعتی به امامت حاج آقا حسنی برگزار می گردد که جا دارد از ایشان تقدیر و تشکر بعمل آید .



تاريخ : 1 / 9 / 1393برچسب:, | 14 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گتونددر مورخ 28/8/93 مراسم پر فیض زیارت عاشورا در ایام شهادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران با وفایش ، در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گتوند برگزار شد.

مراسم معنوی و  پرفیض زیارت عاشورا که به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و با حضور حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا حسنی امام جمعه محترم و سایر مسئولین شهرستان برگزار گردید.

گفتنی است : همه ساله مراسم پرفیض زیارت عاشورا در ایام محرم تا اربعین حسینی توسط ادارات شهرستان گتوند برگزار می شود.



تاريخ : 1 / 9 / 1393برچسب:, | 17 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

به نقل از روابط عمومی شهرداری صالح شهر روز جمعه مورخ 93/8/30 نشست عمومی اعضاء شورای اسلامی  شهر جهت ارائه گزارش عملکرد یکساله با مردم شهیدپرور و ولایتمدار صالح شهر در مسجد جامع برگزار شد.در این نشست مهندس رستمی شهردار و پنج نفر اعضاء شورای اسلامی صالح شهر حضورداشتند که استقبال خوبی از این دیدار شده بود.در این مراسم آقای بنیادزاده ریاست شورای اسلامی شهر ضمن تقدیر و تشکر از حضور مردم گزارشی از عملکرد یکساله شورای اسلامی شهر ارائه دادند.
مهندس رستمی شهردار صالح شهر ضمن تشکر از حضور مردم همیشه در صحنه صالح شهر از روند اجرایی پروژه های عمرانی و خدماتی شهرداری گزارشی ارائه  دادند و از همکاری اهالی شهر در اجرای این پروژه ها صمیمانه تشکر کردند .وی همچنین اظهار داشتند با توجه به کارهای انجام شده و در دست اقدام و موقعیت جغرافیایی که شهر دارد در آینده ای نزدیک صالح شهر همچون نگینی در منطقه خواهد درخشید.
در آخر مسئولین حاضر در جلسه به سئوالات مطرح شده از سوی مردم پاسخ دادند.
در این نشست کلیپی از پروژه های  انجام شده و دردست اقدام شهرداری توسط روابط عمومی شهرداری صالح شهر پخش شد .



تاريخ : 1 / 9 / 1393برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

رزمایش دو روزه الی بیت المقدس همزمان با سراسر استان با حضور بسیجیان و رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس در گتوند برگزار شد . 

سرهنگ مجید کنگری فرماندهی سپاه ناحیه گتوند گفت : رزمایش دو روزه الی بیت المقدس همزمان با سراسر استان در گتوند برگزار شد .

سرهنگ مجید کنگریسرهنگ کنگری در ادامه افزود : این رزمایش با هدف تمرین و آماده سازی نیروهای بسیجی  و برای مقابله با هرگونه تهدیدات منطقه ای و فرامنطقه ای و همچنین مخابره ی اقتدار نظام جمهوری اسلامی به سراسر جهان برگزار شده است .

کنگری با بیان جزییاتی این رزمایش گفت : این رزمایش در منطقه ی عمومی گتوند در اردوگاه قدس و با شرکت هزار نفر از بسیجیان و رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس در قالب ۴ گردان وارد عمل شده است .

وی در پایان تصریح نمود : اجرای رزمایش دفاع از کوی و برزن ، پدافند غیر عامل ، حلقه های تربیتی صالحین و برنامه های  آمادگی جسمانی  از برنامه های اجرا شده در این رزمایش بوده است .